5. Bölüm

8.8K 256 24
                                    

Mavi -deniyorum, ama

Sabah uyandığımda saatin daha erken olduğunu gördüm. Bu yüzden tekrardan uyuyamayacağım için telefonu elime aldım ve biraz instagram da gezinmeye başladım.

Daha sonra sıkılıp yataktan kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp kuruladım daha sonra giyinme odasına girip pijamamı çıkartıp rahat birşeyler giydim.

 Elimi yüzümü yıkayıp kuruladım daha sonra giyinme odasına girip pijamamı çıkartıp rahat birşeyler giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gözlük, çanta ve ayakkabı yok)

Üstümü değiştirince dışarı çıkıp aşağı indim. Henüz karıştırılma olayları yeni olduğu için okula gidememiştim.

Salona inince Deniz 'in salonda bir koltukta elinde bilgisayarla gördüm. Birşeyler yapıyordu. Kapının orda olduğum için beni görmedi.

Koltukların birine oturunca çıkan sesle kafasını kaldırdı ve bana baktı. Benim olduğumu görünce bilgisayarı kapatıp bana döndü.

"Erken uyanmışsın?"

"Evet erken uyandım. Uyku tutmadı ya"

"Geri uyusaydın. Akşam erken uykun gelir"

Doktor bey çok düşüncelisiniz sağolun guehdud.

"Uyuyamazdım ki uyandım bir kere"

"Anladım. Ee nasılsın alışabildin mi bize?"

"Yani sayılır. Henüz kimseyi tanımıyorum ama soğuk davranmadınız yada önyargılı yaklaşmadınız. Sadece Aras biraz soğuk davranıyor ama nedenini bilmiyorum."

"Aras Elif ten çekti biraz. Bizede kötü davrandı ama en çok Aras etkilendi ondan."

"Anladım. Ama yinede ondan çekmesini bana bağlayıp da bana soğuk davranması saçma biraz" deyip iki parmağımı birbirine yaklaştırıp bir gözümü kıstım.

Bu hareketime gülümseyip kafasını salladı. "Evet sende haklısın tabi. Ama onuda suçlayamayız tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyor"

"Yani evet suçlamıyorum zaten ama...Neyse ya saçma bir konu bu. Sen nasılsın, doktorluk nasıl? zor mu? yada hemşirelik zor mudur? Ben hemşire olmak istiyorumda" diyip sorularımı sıralayınca güldü ve "öncelikle iyiyim, doktorluk güzel zaten ben küçüklükten beri doktor olmak istiyordum, ve zor değil en azından bana göre işini sevince zor gelmiyor, hemşireliği bilmiyorum ama dediğim gibi işini seversen zor gelmez, ayrıca evet hemşirelik sana yakışır"

Bütün sorularımı nasıl aklında tuttu beğ.  Bem tutamazdım.

Salaksın çünkü.

Sen sus beğ. Ben akıllı bir insanım tamam mı?

Ayn karşim.

Off herneyse seninle uğraşmak istemiyorum ben.

Deniz e gülümseyip "teşekkür ederim sanada doktorluk yakışır. Beyaz önlükle görmek isterim birgün"

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin