Helloo. Yeni bölümle geldimm.
Bu aralar bi bölüm yazma sevgisi geldi ysbsgsvg.
Neysemm. Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayınn.
Azat sınıfa girince sıradaki bakışlarım ona döndü. Yanıma gelip ilacı sırama bırakırken önümdeki poşeti işaret ederek "bu ne?" Diye sordu.
O sırada poşeti açıp içine baktı.
PARDON!! Sen kimsinde bizim eşyalarımızı karıştırıyorsun kafana göre ya. Bi çakıcam bide yerden yicek.
Bana kaşlarını çatarak "bunu kim verdi?" Diye sordu.
Sanane yaprağm.
Derin bir nefes verip "sen ilaç ararken sınıftan bi çocuk verdi" deyince poşeti birden eline alıp kapıya dogru fırlattı.
Ben ayağa kalkıp "napıyorsun!?" Diye bağırırken sınıfa o çocuk girdi. Poşet sürüklenip ayağının orda durunca bakışlarını poşetten çekip bize baktı. Daha doğrusu Azat a.
Lan bu çocuk çok pis bakıyo olm.
Cidden bu arada, ben bile korktum.
Elini cebinden çıkartıp eğildi ve poşeti alıp doğrulunca yanımıza adımlamaya başladı. Sıraya gelince büyük ihtimal Azat ı daha da sinirlendirmek için "merhaba ben Merih Bulut. Eliz di değil mi? Tanıştığımıza çok memnun oldum" dedi gülümseyerek. O sirada Azat da ayağa kalkmıştı.
Azat "sen hayırdır birader, benim gitmemi bekleyip kızı kapmaya mı çalışıyosun ha? Bide üstüne gelip yanımda benim olanla mı konuşuyorsun?" Dediğinde Azat a kaşlarımı çatarak hatta iğrenerek baktım.
Kapmak mı?! Benim olan mı?! Bunlar nasıl bir tabirlerdi böyle. Benden bir eşyaymışım gibi bahsetmesi ondan tiksinmeme neden olmuştu.
Bulut poşeti önüme bırakıp bana gülümsedi. Sonra Azat a dönüp birden yumruk atınca ağzımdan küçük bir çığlık kaçtı.
Azat geri tökezleyince yaklaşıp bi yumruk daha attı ve "bi kızdan eşya gibi bahsetmek ne kadar doğru ha şerefsiz herif" diye bağırdı. Sonra bi yumruk daha...
Azat çok sinirlenmiş olucak ki. Onu bi anda ittirip, bi yumruk da o attı. Yanlarına gidip ayırmak için tam harekette bulunacakken Azat o sırada yeni bir yumruk daha atmak için hazırlandığı için eli bana çarptı ve kendimi yerde bulmam sadece saniyelerimi aldı. Yanağımda bir sızı vardı ve duďağımda bir sıvı. Sanırım dudağım patlamıştı. Bi çarpmayla benim dudağım patliyorsa bunlar nasıl dayanıyordu.
O sırada sınıfa birden hoca girince bize baktı ve "siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz ha" diye bağırdı.
O sırada dudağımın acısından ağzımdan küçük bir çığlık kaçınca biri hızla yanıma adımladı.
Yanıma gelenin Bulut olduğunu saçlarımı yüzümden çekince anladım.
Sanırım Azat dudağım ve yanağım arasında bi yere vurunca hem yanağım kızarmış, hemde dudağım patlamıştı.
Hoca yanıma gelip "iyi misin?" Diye sorana kadar kendime gelememiştim.
Başımı hayır anlamında salladım ve ayağa kalkmaya çalıştım. Hoca koluma girip kafasını Bulut ve Azat a çevirip "yürüyün, müdürün odasına" dedi.
Tam o sırada sınıfa Burak girince yüzündeki gülümseme beni görünce direk yok oldu ve hızlı adımlarla yanıma doğru yürüyordu.
"Abla ne oldu sana böyle?" Diye hayretle sorarken yanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
Teen FictionEliz daha 17 yaşındayken karıştırıldığını öğrenir. Bu haber karşısında ne kadar şaşırsada yeni ailesiyle tanışır. Bakalım Eliz gerçek ailesine alışabilecek mi?