Teoman -Kupa Kızı ve Sinek Valesi
Helloo nasılsınızz?💕
Bir okuyucunun büyük isteği üzerine normal bölüm aticam sudebektas12
Belki bir sonraki bölüm instagram bölümü yapıcam. Aslında banada biraz bahane oldu. Çünkü yazarınız karakter fotoğraflarını buldu ama başka pozlar bulmadı. Dün akşam kaç saat aynı karakterin farklı fotoğraflarını aradım ve bazılarını bulamadım bu yüzden karakter tanıtımı bölümünden farklı kişiler koyabilirim.
Herneyse sizi daha fazla tutmayım.
Size iyi okumalarr💕💞
"Aah aah neden size uyupta geldim ki? Ne güzel evde oturacaktım telefona bakacaktım ben."
"Lan sinirlendirme beni sanki döve döve götürdük. Kendi isteğinle geldin ya olum."
"Ne alakası var ben gelmek istemedim siz ısrar ettiniz"
"Abicim sus lütfen artık, bak elinden bi kaza çıkacak, yanlışlıkla yüzüne yumruk aticam bak"
"Tamam abi bise demedim"
Şimdi neredemiydik?
Hapishanede.
En son tam abiler karşı taraftaki çocukları döverken salağın biri polisi aramış. Peki ben nasıl içerideyim?
Karşıdaki çocuklardan biri Burak' ın kafasına vuracakken bende çocukun elini tutmuş cevirmistim. Sonra ayağına tekme attıktan hemen sonrada kafasına tekme atmıştım.
Işte tam o sırada polis gelmişti. Yani kabak benimde başıma patlamıştı.
Asuman hanımda ben kalktigim için oda benim arkamdan kalkmıştı ama girememişti. Bu yüzden onu almamışlardı. Ama arabaların birisiyle arkamızdan gelmişti.
Ben abilerin Aras'la olan kavgasını izlerken o sırada Asuman Hanim'la, Soner Bey göründü.
Asuman Hanım direk "çocuğum siz beni delirtecek mısınız? Ben size gitmeyin etmeyin dedim hiiç beni dinleyen kim?"
"Karıcim tamam biliyorum sinirlisin ama çocukları surdan çıkarttiralim sonra konuşursun lütfen" dedi.
"Ne yani Soner, sen bana çok konuşuyorsun demek mi istiyorsun.
"Hayatım hayır tabiki de ama ben şu çocukları şuradan bir cıkarttıaralim öyle konuşalım dedim."
"Tamam öyle olsun sen hâlâ beni geçiştir"
Soner bey Asuman Hanıma hayretler içinde bakıyordu. Aras en sonunda dayanamamış gibi "bizi burdan çıkarttıktan sonra yapsanız kavganızı olmaz mı?" Dedi.
Herkesin sormak istediği ama bir türlü cesaret edemediği bir soruydu. Sonet bey ile Asuman hanım direk Aras a dönerek sinirli bir şekilde baktılar.
Aynı anda yapmaları ve aynı yüz ifadelerine sahip olmaları komiğime gitmişti. Bu yüzden güldüğüm belli olmasın diye sağıma döndüm. Ama sağ tarafimdakilerde güldüklerini belli etmemek için sol tarafa yani benim olduğum tarafa dönünce Burak ve Mert le göz göze geldik.
Daha sonra dayanamayıp kahkaha atmaya başladım. Sadece ben değil Burak ve Mert de benim gibi gülüyordu.
Demir ile Deniz de sırıtıyordu. En sonunda Soner bey ile Asuman Hanım da gülmeye başlayınca Deniz ile Demir birbirlerine baktılar. Sanki aynı şeyi düşünüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
Novela JuvenilEliz daha 17 yaşındayken karıştırıldığını öğrenir. Bu haber karşısında ne kadar şaşırsada yeni ailesiyle tanışır. Bakalım Eliz gerçek ailesine alışabilecek mi?