2. Bölüm

11.3K 384 104
                                    

Ama Bana Bakma Öyle

Babamın dediği şeyle şaşırmış ve öyle kalmıştım. Umarım şuan şaka yapıyorlardır. Demek isterdim ama hiç öyle durmuyorlardı.

Hatta annem tekrar ağlamaya başlayınca iyice teyit etmeye başlamıştım.

Çok şaşırmıştım ama ağlamıyordum. Çünkü ağlamak birseyi değiştirmedi hatta daha çok üzülmemizi sağlardı.

En sonunda sessizliği bozan abim oldu ve  "abicim bişey şöyle artık" dedi. Bende " yani ben şu anda ne demem gerektiğini bilmiyorum şaşırdım üzüldüm ama ağlamak sadece daha çok üzülmemizi sağlar bu yüzden ağlamıyorum. Bence şuan en mantıklısı gidip DNA testini yaptırıp teyit etmek" dedim.

Babam kafasını sallayıp "doğru şuan ağlamak birseyi değiştirmez. Odanıza geçin üstünüzü değiştirin gidelim yaptıralım testi belki doğru değildir" dedi.

Başımı sallayıp ayağa kalktım, abimde benden hemen sonra kalkıp arkamdan odasına çıktı. Tam odamın önündeyken "Eliz" dedi.

Arkamı döndüm. Geldi ve bana sarıldı "sadece şunu bilmeni istiyorum ben senin abinin bu test tam tersini söylesede böyle kalacak seni asla bırakmam" dedi.

Bende gülümseyip "benim içinde aynı şey geçerli bende kurtulamazsın" dedim.

Oda gülüp "kurtulmak isteyen kim" dedi.

Elimi omzuna vurup "yaaa şapşik şeyy" dedim.

Bana 'cidden mi' bakışları atıp odasına girdi. Bende odama gidip üstümü giyinmeye başladım.

Giyindikten sonra telefonumu cebime koyup aşağıya indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindikten sonra telefonumu cebime koyup aşağıya indim. Annemgil beni bekliyordu.

Dışarı çıkıp arabaya bindik. Babam arabayı çalıştırdı ve yola çıkmış bulunduk.

Heyecanlıydım birazda korkuyordum. Acaba gerçek ailem kimdi. Ya ben diğer ailenin çocuğuysam?

Kaç çocukları vardı?

Kardeşim var mıydı?

Yada ablam?

Herneyse şimdi bunları düşünmenin lüzumu yoktu. Sonuçta onların çocukları olmayadabilirdim.

~•~•~•~•~•~•~•~•

Araba durunca geldiğimizi anladım ve telefonumu kapatıp dışarıya baktım bir özel hastanenin önündeydik.

Arabadan çıkıp hastaneye girdik. Danışmanın olduğu bölüme gidip odayı sorduk.

Kadın odayı tarif edince asansöre binip beklemeye başladık. Arkamı dönüp aynaya baktım.

Saçımı düzeltip kendimi süzdüm. Çok güzeldim beee.

Beni alan yaşadı varya.

Sen evlenmiceksin kendine gel.

Yeni AilemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin