Nasıl Derler Bilirsin -Sevilmemişim
Helloo. Nasılsınıız?
Tatile girdik artık ama yinede dersaneye gittiğim için çok bölüm atamam aşklarııım💕
Bu arada bir sonraki bölümü instagram bölümü yapmayı düşünüyorum. Ama yinede değişebilir.
Herneyse bem sizi tutmayım.
İyi okumalar💕💞
(Koyu olanlar Yağız' ın normal olanlar Eliz' ın konuşması)
"Alo?"
"Heh alo Yağız napıyon lan?"
"Öyle tam dersin başına oturacaktım sen aradın. Noldu?"
"Oo ozaman ben seni tutmayım. Ayda yılda bir dersin başına oturuyosun zaten"
"Yok yok sen ne olduğunu söyle zaten geçen dedin bise oldu diye ama sonra yazmadın bende müsait değilsindir diye aramadım seni"
Aynen lan ben yağızı aramayı unutmuştum. Neyse ikisini beraber söyliyim bari.
"Şimdi bu mevzu biraz uzun şöyleki ben karıştırılmışım geçen babam dediki..." (buraları biliyorsunuz tekrar yazmaya gerek yok bence)
"Oha lan. Neler neler olmuşta haberimiz yok."
"Aynen ya ben de unuttum o kadar olayın içinde kusura bakma"
"Yok önemli değil ee başka bişe var mı?"
"Ha evet hazırlan bebeğim okul değistiriyosunn"
"Niye lan?"
"Çünkü bugün bey baba geldi seni bizim okula aldıralım dedi bende kabul ettim ama sonra dedim ki ben orda tek başıma sıkılırım bana bi yoldaş lazım. Aklıma direk sen geldin bey babaya dedim yağızıda bizim okula aldıralım sağolsun oda kabul etti."
"Tabi aklına direk ben gelicem başka kim gelicek bebeğimsu"
"Herneyse şımarma. Haber vermek için aradım ben seni ona göre şey yap okulun adresini konum atarım. Hadi ben gidiyorum işlerim var"
"Hadi görüşürüz"
Telefonu kapatınca banyoya girip kısa bir duş aldım. Saçlarımı kurutup giyinme odasına girdim. Birkaç kıyafete bakıp güzel bir kombin olusturdum kendime.
Kolye takıp çantamı aldım. Parfümümüde sıkınca hazırdım. Odadan çıkıp merdivenlerden inmeye hazırlanmışken Demir' ın sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Ailem
Teen FictionEliz daha 17 yaşındayken karıştırıldığını öğrenir. Bu haber karşısında ne kadar şaşırsada yeni ailesiyle tanışır. Bakalım Eliz gerçek ailesine alışabilecek mi?