အခန်း(၅)

534 1 0
                                    

💏 စင္​ဒရဲလား 💏
💋အခန္​း(၅)💋

"ျဖန္​း..."

"အား..."

ယိုင္​ထြက္​သြားတ့ဲ​ေခါင္​းကို ​ေႂကြထိန္​းစရာမလိုပါဘဲနဲ႔ မမ​ေနျခည္​က ဆံပင္​ကို​ေဆာင္​့ဆြဲကာ ​ေခါင္​းကိုပါ ထိန္​းထား​ေလသည္​။

"​ေျပာစမ္​း... ဒီ​ေန႔မွ​ေက်ာင္​းစတက္​တယ္​... နင္​့​ေဘးမွာ စကားလိုက္​​ေျပာတ့ဲ​ေကာင္​က ဘယ္​သူလဲ မိ​ေႂကြ..."

​ေႂကြ မ်က္​ရည္​​ေတြၾကားထဲက​ေန ​ေခါင္​းကိုရမ္​းလိုက္​ကာ

"​ေႂကြ မသိပါဘူး မမ​ေနျခည္​ရယ္​... သူ႔ဟာသူ ​ေႂကြ႔ကိုစကားလာ​ေျပာ​ေနတာပါ..."

မမ​ေနျခည္​က ​ေႂကြ႔ဆံပင္​ကိုလည္​းမလႊတ္​​ေသး။ လက္​ကလည္​း ​ေႂကြ႔ကိုပါး႐ိုက္​ဖို႔ရြယ္​ထားကာ

"ဪ... အ့ဲဒါဆို နင္​့နာမည္​ကို​ေရာ ဘယ္​လိုသိလဲ... သူက နင္​တို႔​ေမဂ်ာက ဆရာမို႔လို႔ နင္​့နာမည္​ကိုသိတာ​ေပါ့ ဟုတ္​လား မိ​ေႂကြ..."

"​ေႂကြ... ​ေႂကြ တကယ္​မသိတာပါ မမ​ေနျခည္​ရယ္​..."

"သူကမသိဘူးလို႔​ေျပာ​ေနတာကို မမ​ေနျခည္​ရယ္​.. ဘာလို႔အတင္​း​ေမး​ေနရတာလဲ..."

​ေနျခည္​ စိတ္​တိုစြာျဖင္​့ ​ေရႊရည္​့ကို လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​ကာ

"နင္​ ဘာမွမသိဘဲ ဝင္​မ​ေျပာနဲ႔ ​ေရႊရည္​... အ့ဲဒီ့ လ​ေရာင္​​ေသြးဆိုတာ ဘယ္​သူလို႔ နင္​ထင္​​ေနလဲ..."

​ေရႊရည္​က စိတ္​မဝင္​စားသလို တျခားဘက္​သို႔လွည္​့သြား၏။

"သူက ငါတို႔​ေမဂ်ာက King ​ေတြထဲကတစ္​​ေယာက္​ရဲ႕ညီ... ​ေရလ်ွံ​ေနတ့ဲလူစားမ်ိဳး​ေတြ... သူနဲ႔ပတ္​သက္​​ေနတယ္​ဆိုကတည္​းက..."

"သူက ဘယ္​သူ႔ကိုသြားပတ္​သက္​ရဲမွာမို႔လို႔လဲ... မမ​ေနျခည္​ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​လုပ္​ထားတာ... သူက ဘယ္​သူ႔ကိုမွ​ေတာင္​ စကား​ေျပာရဲမွာမဟုတ္​ဘူး..."

"​ေႂကြမသိတာအမွန္​ပါ... ​ေႂကြ ​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​း သူ ​ေႂကြ႔ကိုစကား​ေတြအတင္​းလိုက္​​ေျပာခ့ဲတာပါ..."

"​ေအး​ေပါ့... နင္​က​ေခ်ာ​ေနလွ​ေန​ေတာ့ ဟိုက နင္​့ကို အတင္​းလိုက္​​ေရာ​ေနဦးမယ္​... ​ေတာ္​စမ္​းမိ​ေႂကြ... ငါ့ကို ယံုတမ္​းစကား​ေတြလာ​ေျပာမ​ေနနဲ႔... နင္​ လ​ေရာင္​​ေသြးကို အားကိုး႐ွာမယ္​ၾကံလို႔က​ေတာ့ ငါ့လက္​ဝါးအ​ေၾကာင္​း နင္​သိတယ္​​ေနာ္​...."

စင်ဒရဲလား (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang