16: KUTLAMA

50 5 127
                                    

Medya: Özgür ve Eda (temsili)
Şarkı : Can Ozan - Sar Bu Şehri

Medya: Özgür ve Eda (temsili)Şarkı : Can Ozan - Sar Bu Şehri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Yüzüme vuran aydınlıkla gözlerimi kırpıştırdım. Başıma yastığı kapattım uyumaya devam etmek için. Tam o sırada gelen gülme sesiyle yastığı yanıma atıp yerimden doğruldum. Etrafa baktım ama kimse yoktu. Tam kafamı yastığa yeniden koyacaktım ki gelen sesle irkildim.

Aklıma dün gece geldi. Konuşmamız, telefonu komodinin üzerine koyuşum ve uyuyakalışım. Hemen komodine baktım. Tuhaf bir şekilde telefonun şarjı bitmemişti. Halbuki biter diye düşünüp açık bırakmıştım. Kesin saçım başım darmadağındı. Hemen elimi bir tarak gibi kullanıp saçımı düzelttim ve telefonu aldım ama telefon açık olmasına rağmen arama sonlanmıştı. Telefonu şarja takıp yeniden komodinin üzerine koyduktan sonra saate baktım. Saat sekizdi. Bugün kendime izin verecektim. Dün gece geç vakte kadar uyanık kaldığımdan hala uykum vardı. Biraz daha uyuyup en azından kendime gelecektim.

***

SAATLER SONRA..

"Eda! Eda!"

Bağırışlarla yerimde sıçradım. Ardından odamın kapısı birden açıldı.

"Kız kalk saat on bir !"

"Esin, Allah aşkına kafam kazan gibi bir de sen bağırıyorsun." dediğimde güldü.

"Ne oldu aşkom? Akşam bir şeyler mi içtin?"

"Ya geç uyudum ondan."

"Hadi kalk hazırlan dışarı çıkacağız!" demesiyle annem kapıda belirdi.

"Kızım. Doğum günün kutlu olsun." deyip yanıma oturdu ve sarıldı.

"Ah güzelim benim. Ne çabuk büyüdün sen?" demesiyle yavaştan ağlama moduna geçeceğini bildiğimden hemen ayaklandım.

"Ben bir elimi yüzümü yıkayayım, hazırlanayım çünkü Esin Hanım beni dışarı çıkaracakmış." dediğimde gülümsedi.

"Hadi bakalım çıkın gezin." dediğinde güldüm.

Direkt banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp saçımı taradım. Ardından yatağıma oturmuş beni bekleyen Esin'e baktım.

"Bugün hayatının en unutulmaz günü olacak! Biri sayesinde!" dediğinde güldüm.

"Ay kim acaba o biri?" dediğimde güldü.

"Ben tabii ki aşkom kim olacak?" dediğinde yanına gidip sarıldım.

"Hadi kalk bakalım bana bir şeyler seçelim." dediğimde ellerini çırptı.

"Nesin sen bugün ya! Melaike mi?" demesine güldüm.

"Bak Esin, kıyafet seçmek için kendimi sana bırakıyorum. Bu halimi zor bulursun."

"Eda, keşke her gün doğum günün olsa da böyle olsan."

BAŞKA BİR ŞEHİRDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin