57 : BAĞLANTI

21 2 45
                                    

Medya: Eda (temsili)
Şarkı: Dedublüman ft. Mavzer Tabancas - Rüya Gibi


 Mavzer Tabancas - Rüya Gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


****

EDA'DAN...

"Özgür, telefonun yanındaysa bana verebilir misin? Esin'i ve Berkan'ı arayayım. Benimki hala tamirde." dedim son cümlemi vurgulayarak. Hemencecik anlamıştı telefonumu aldıklarını. Önce bir saniye beklememi söyleyip telefonda bir şeyler yazdıktan sonra telefonu uzattı.

"Al canım."

Telefona baktım. Notlar kısmı açıktı ve bir şeyler yazıyordu.

"Telefonun ve eşyalarını Cemal ağabey hem sizin evden hem de çiftlikten alacak. Annen ve baban endişelenmesin istiyorsun ama eninde sonunda her şeyin dedem yüzünden olduğu ortaya çıkacak."

Bu yazdıklarını silip hemen müsaade isteyerek mutfağa yönelip Esin'in numarasını tuşladım. Tek çalışta telefon açıldı.

"Alo! Özgür! Neredesiniz ya! Eda yok, sen yoksun çıldırdık burada!" dedi telaşla.

"Alo. Ben Eda." dediğimde Esin resmen çıldırmış gibi hem seviniyor hem de Berkan'ı yanına çağırıyordu.

"Eda! Sen misin canım benim? İyi misin? Berkan koş!"

"İyiyim ben Esin. Çok iyiyim hem de."

"Neredesin şimdi? Özgür yanında mı iyi misiniz ikinizde?"

"İyiyiz güzelim iyiyiz. Özgür'de benimle."

Ben konuştuğum sırada Berkan telefonu devraldı.

"Alo! Eda iyi misiniz? Neredesiniz gelip alalım sizi."

"Biz iyiyiz Berkan. Çağatay yanımızda şu an önemli bir yerdeyiz."

"Önemli yer derken? Çağatay bile orada kızım. Söyle bizde Esin ile gelelim hatta Çağrı'yı arayalım o da gelir."

"Berkan. Şu an sizin gelebileceğiniz bir yerde değiliz."

"Neredesiniz Eda söyler misin?"

"Annemin ve babamın yanında." dediğimde Berkan güldü.

"Şu an Esin'lerdeyiz. Oraya gelmemiz beş dakika bile sürmez Eda. Neden gelemezmişiz?"

"Çünkü orada değiliz Berkan. Gerçek anne ve babamın yanındayız. Ağabeyime de söylersiniz oradan çıktı gerçek ailesinin evinde diye şu an arayamıyorum."

"Eda sen ciddi misin? Nereden çıktın? Niye bunca zaman telefonun kapalıydı o zaman?" diye sordu Berkan bu kez.

"Çünkü daha bugün yeni kavuştum onlara da Özgür'e de. İşler çok karışık Berkan, bildiğiniz gibi değil ama vakti gelince her şeyi anlatacağım."

"Eda neler olduğunu az çok tahmin ediyorum. En azından kimlerle ilgili olduğunu biliyorum. Özgür'de sen de çok dikkat edin. Ben bir şey öğrenirsem de ararım tamam mı?"

BAŞKA BİR ŞEHİRDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin