17: HEDİYE

55 6 164
                                    

Medya: Eda ve Özgür (temsili)
Şarkı: Can Koç - Gökyüzüne Tutamam

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


***

"Gençler şarkı bitti!" dedi Berk gülerek.

Başımı göğsüne yaslamış gözlerimi kapatmıştım.  Dün gecenin yorgunluğu ve uykusuzluğu şimdi ortaya çıkıyordu.

"Özgür, şarkı bitmiş." dediğimde o da benim gibi çenesini başıma yaslamışken kafasını kaldırdı.

"Ben yine dalmışım." dedi gülerek.

"Bu kez ben de." dedim ondan ayrılırken.

"Dün gece bir türlü gelmeyen uyku şimdi geldi." dediğinde kollarımı ondan ayırdım.

"Öyle oldu biraz."

Etrafıma baktım. Herkes. Herkes şu an bize bakıyordu.

"Özgür, herkes bize bakıyor." dememle o da etrafına baktı.

"Bu senim doğum günün yani bence bir sıkıntı yok."

"Sıkıntı yok da Esin benim en büyük sıkıntım zaten." dediğimde anlamayarak bir ona bir bana baktı.

"Neden?"

"Boşver anlatırım ben sana bir ara." dediğimde gülümsedi.

Beraber Esin ve Berkan'ın olduğu masaya geldiğimizde az önceki sıkıntı Esin'in imalı bakışları eşliğinde kendini göstermeye başlamıştı.

"Ne güzel dans ettiniz öyle Özgür!" dedi Berkan gülerek. Ardından ekledi.

"Uykulu uykulu, şarkı bitti hala devam ettiniz."

"Dün gece ikimizde uyuyamadık ondan olabilir." dediğimde Esin'in gözleri fal taşı gibi açılmış bana iyice yanaşmıştı.

"Ne demek o?"

"Şey- şimdi-" diyerek anlatmaya başlamıştım ki Özgür araya girdi.

"Dün gece ben Eda'yı görüntülü aradım doğum gününü kutlamak için, onu da uyku tutmamış beni de biraz havadan sudan konuştuk. Geç vakitte uyuyakalmışız." dediğinde Esin güldü.

"O yüzden o telefon komodinde dik duruyordu!"

"Sherlock musun sen ya!" dediğimde güldü.

"Allah'a şükür öyle yeteneklerim var ki en ünlü dedektif bile şaşar kalır." dediğinde Berkan'a dönmüştü.

"Bilmem anlatabildim mi?" dediğinde Berkan gülüyordu.

"Ben mesajı aldım sevgilim sıkıntı yok."

"Tamam."

Esin'i ilk defa böyle utangaç görüyordum. Utanması için sadece Berkan'ın sevgilim demesi gerekiyormuş!

BAŞKA BİR ŞEHİRDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin