35: OTEL

16 4 57
                                    

Medya: Eda'dan Özgür'e...
Şarkı: Pinhani- İyi Değilim Ben

****

****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


****

"Ne güzel uyudun kız Eda!" dedi Esin, ben daha doğru düzgün ayılamamışken.

"Esin vallahi uçaktayken kendi yatağımdan rahat uyudum ya!" dedim gülerek.

"Sen şimdi otele gidince uyursun herhalde." dedi Berkan bana dönerek.

"Şu arabadan bir inelim, o otel odasına attığım an gözlerimi kapatacağım!" dedim ardından ise camdan dışarı bakmaya başladım.

Cıvıl cıvıldı burası, bu coğrafyanın insanı. Her yer çiçek yeşillik dolu, bizim Bodrum'da Çeşme'de gördüğümüz eski yapılardan burada da vardı. Sadece arabada camdan bakarak bile bu pozitif enerjiyi hissetmek hoşuma gitmişti.
Ağabeyim, Esin, Berkan, annem, babam, hepsi haklıydılar burası bana iyi gelecek, en azından o pozitif enerjiyi hissetmeme yardımcı olacaktı.

Camdan bakarken küçük bir kız çocuğunun bana el sallamasıyla gülümsedim ardından ise ben de ona el salladım. Gülümsedi, mutlu oldu ama araba çoktan yollarda ilerlemeye devam ediyordu.

"Bakıyorum yüzün gülüyor Eda. Sen şimdiden sevdin sanırım burayı." dedi Esin gülümseyerek.

"Çok güzelmiş, çok beğendim." dedim camdan dışarı bakmaya devam ederken bir süre sonra araba yavaşladı ve büyük bir kapıdan güzel bir bahçeye giriş yaptı. Sonrasında ise binanın kapısının önünde durduk. Otele gelmiştik.

"Hadi bakalım, iniyoruz geldik." dedi Berkan kapı açılırken. Çantalarımızı alınıyor biz ise arabadan inmiş resepsiyona gidiyorduk ki Berkan bizi durdurdu.

"Anahtarları kapıda duran Ahmet Bey'den alacağız." dediğinde Ahmet Bey çoktan yanımıza gelmişti.

"Hoşgeldiniz Berkan Bey." dedi adam gülümseyerek.

"Hoşbulduk Ahmet Bey, her şey hazır değil mi?"

"Hazır, az önce babanız da aradı teyit etti."

"Tamamdır biz anahtarlarımızı alalım odalarımıza çıkalım o zaman."

"Eşlik edeyim size." dedi Ahmet Bey.

"Yok, gerek yok Ahmet Bey çok sağ olun." dedi Berkan ve anahtarlarımızı verdi. Üçümüz ayrı odalarda kalacaktık. En başta Esin ile kalırız diyorduk fakat Esin'in gece vakti çok ses yaptığını ve sabahları oluşan sinir harplerini çekemeyeceğimden dolayı odaları ayırmıştık. Ben bu sebepten Berkan ile kalır diye düşünmüştüm fakat orada da anne ve baba engeli devreye girmiş Berkan'da Esin'in ailesiyle ters düşmek istememişti. Sonuç olarak hepimiz aynı katta farklı odalardaydık.

BAŞKA BİR ŞEHİRDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin