S3B4-İsyan

104 17 22
                                    

*Emir*
Şiddetli bir siren sesi, bende dahil olmak üzere,son Jenarasyon'da bütün yaşayanları yatağından kaldırmayı başarmıştı. Üstüme bir ceket aldım ve pijamalarımla dışarı koştum. İnsanlar gözcü kulesinin önüne toplanmıştı. Gözcu kulesinin üstünde Reyhan durmaktaydı. Bir kaç dakikalık sıraya koşuşturma kargaşasından sonra haraktetlilik kesilmişti ve tüm gözler Reyhan'daydı.

Reyhan: Sayın Son Jenarasyon halkı! Siren sesi ile verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Av ve Temizlik grubunda ki herkes burada kalsın. Bu grupların dışında olanlar işlerine dönebilir.

Kalabalıktan bir ses duyuldu.

-: Sorun nedir?
Reyhan: Av ve temizlik grubunda olanlara gereken açıklama yapılacak. Diğerlerinin bilmesi gereken bir durum yok. Dediğimi uygulayın.

Av ve temizlik grubunda ki insanlar burada kalıyor ve diğerleri dağılıyordu. Ne olduğunu bilmem gerekiyordu çünkü arkadaşlarım ve Zeynep bu gruptaydı. Eve dönmek yerine Zeynep'in yanına gidip Reyhan'ın gözcü kulesinden inmesini bekledim.

Kısa bir süre geçmeden Reyhan kuleden indi ve beni farkederek yanıma yürüdü;

Reyhan: Temizlik grubunda olduğunu zannetmiyorum.
Emir: Nereye gidiyorlar bilmeye hakkım var.
Reyhan: Muhafızlar'da isyan çıktı. İsyanı bastırmaya gidiyorlar.
Emir: Muhafızlar da ne?
Reyhan: Muhafızlar bize bağlı bir grup. Ormanın sol çaprazında bulunan,bir köprüyle gidip geldiğimiz bir gruplar. Sağ çaprazımızda da Toplayıcılar adını verdiğimiz bir grup var.
Emir: Bu diğer gruplar nasıl bize bağlı anlamadım. Bize bağlılarsa neden isyan çıkartıyorlar?
Reyhan: Sana buranın hikayesini tam olarak anlatayım. Zombi salgını başlayalı 355 gün oluyor. Burası 300 gündür kurulu olan bir topluluk. Burası Buca'da ki devlet sığınağının çökmesi sonucu kuruldu. Yaklaşık 80 kişilik bir insan grubu ile buranın temellerini atıp kurmaya başladık. 20. günde bir lider seçmek istedik. Ben ve Rüstem adında biri liderlik için aday oldu. Ayrıca Rüstem bizi sığınaktan çıkartan,benim hayatımı kurtaran biri. Ancak liderlik seçimini ben kazandım ve Rüstem 3 gün sonra son jenarasyonu terketti. Onun kaybı bize pahalıya patlamıştı çünkü kendisi iyi bir fizik öğretmeni ve burada gördüğün bütün elektrik çarkları(elektrik üretmek için zombilerin haraketlerini kullanan bir sistem. Yaklaşık 90 adet zombi bu çarka bağlı ve durmadan haraket ediyorlar. Bu sayede elektrik üretiliyor.), güneş panelleri ve ufak rüzgar gülleri onun eseri. Her neyse, o gitti ve 5 kişilik bir ekiple geri döndü. Ekibinde sizi buraya getiren Mehmet'de vardı. Yani Rüstem bizim tanıdığımız ilk gezgin ve gezginlerin kurucusu. Çok geçmeden sayıları iyice arttı ve Muhafızlar adını verdikleri bir topluluk kurdular. Biz çarşı gibi yerlere gidip malzeme toplamak için burada bulunan nehirden geçmek zorundayız ve 2 adet köprü var. Rüstem Muhafizlar grubunu köprünün çıkışa kurdu ve bununla yetinmedi. Diğer köprünün çıkışına Toplayıcılar adı verilen bir grup kurdular. Böylece köprüler kapanmış oldu ve çok geçmeden savaş başladı. 80 gün süren bir savaşın ardından galip gelen biz olduk ve 2 topluluğa da güvendiğim insanları lider olarak atadım ve kontrol sağlamaya başladık. Rüstem şuan da Muhafızlar bölgesinde,hapishanede kalıyor. Ona bir can borcum var ve onu öldürmedim. Zaten amacımız yeni dünya inşa etmek olduğu için olabildiğince az insan öldürerek savaşı sonlandırdık. Bu 2 grup sürekli isyan ederek bağımsız olmaya çalışıyorlar. İşte bütün geçmişimiz bu. Civarı daha iyi anlaman için sana bir harita vereceğim. (Harita bölümün sonunda gösterilecektir.)
Emir: Şimdi anladım. Peki,bende isyanı bastırmakta size yardım etmek istiyorum. 1 ders kaçırmakla bir şey olmaz. Böylece arkadaşlarımın güvenliğinden emin olabilirim.
Reyhan: Peki, Murat ile konuşarak katılabilirsin. Benden izin aldın ama ondan da izin almak zorundasın.
Emir: Tamam. Teşekkürler.

DİRENİŞ-1 "Ölülerin Çağı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin