S3B11- Sınırlar Çizildi

75 11 13
                                    

Emir
*Telsizden çağrı sesi duyulur.*
Reyhan:Emir uyuyor musun? Emir?

*Reyhan'ın sesini duyduğum anda adeta yerimden fırladım ve masamın üstünde duran telsize uzandım. Telsizimin tuşuna basarak konuşmaya başladım;
Emir: Evet duyuyorum. Seni dinliyorum.
Reyhan: Çabuk Son Jenarasyon'a gel. Detayları gelince vereceğim, acele et.
Emir: Anlaşıldı. Can ile yola çıkıyoruz.

Reyhan'ın sesi telaşlı geliyordu. Havanın sıcaklığından dolayı sadece boxerım ile uyumuştum. Hızlıca kıyafet dolabımdan klasik siyah kombinimi giyinip kahvaltı salonuna indim. Can her zaman ki yerinde oturuyor ve sigara içiyordu. Onun sigara kullandığını bilmiyordum. Can'ın masasına koşarak geldim. Şaşkın bir yüz ifadesiyle bana baktı.

Emir: Kalk. Gidiyoruz. Reyhan acilen gelmemizi söyledi.
Can: Hay Allah'ım. Şu dünyada bir rahat yok galiba.

Can ayağa kalktı ve hızlıca Son Jenarasyon'a geldik. İçeri girdik ve Sinem ile selamlaştıktan sonra Reyhan'ın odasına girdik.

Reyhan: Oturun çocuklar. Durum kötü. Ortalık karıştı.
Emir: Neler oluyor?

Reyhan masasında duran zarfı aldı ve zarfın içinden bir kağıt çıkartarak okumaya başladı.

Reyhan:

* Bu mektup eski Toplayıcılar'ın lideri, yeni Krallık lideri Rümeysa tarafından Son Jenarasyon'a ve akabinde Muhafızlar'a bilgi amaçlı gönderilmiştir. Dün gece ben, Ecrin ve Yusuf Maskeli Avcılar'a baskın için yardım ettik ve savaşa resmi olarak girdik. Toplayıcılar'ın lideri olmam ve sorumluluk almam için bana yalvarmıştınız. Ben ise bugün, sizin bana yalvartarak yaptığınız işi, başta kendim, sonrasında topluluğum olmak üzere kendi isteğimizle yapıyor ve sorumluluk alıyoruz. Savaştan korkmanız ve ürkek davranışlar sergileme planlarınız sizi ve bizi hiçbir yere götürmeyecek. Yaşanan tüm olayları en berrak haliyle topluluğuma anlattım ve herkesin isteğiyle bir oylamaya gittik. Oy veren 386 kişinin büyük bir çoğunluğu ile topluluğumuz bağımsızlığını ilan ederek Son Jenarasyon'dan ayrılmış ve Savaşcılar ile olan savaşta Maskeli Avcılar ile ittifak olmuştur. Bu mektubu okuduğunuz andan itibaren bizlere ve topluluğumuza, Toplayıcılar adı altında değil Krallık adıyla hitap etmenizi diliyoruz. Savaşcılar ile olan savaş bitip, Fabrika ve çarşının tüm bölgeleri tekrar kontrol altına alınana kadar Maskeli Avcılar'ın Ormanda belirlediği ve nehirin bize ayrılan bölümünde yani Krallık sınırları içerisinde kontrollü geçiş hakkına sahip olacaksınız. Sizler ile problemimiz yok. Bu yüzden sizinle savaşmayacağız. Bu mektubu bağımsızlığımızı belirtmek ve savaş süresi boyunca saldırmazlık anlaşması yapmak için size iletiyoruz. Savaşcılar'ın hepsi öldüğünde ve çarşı tekrar güvenli hale geldiğinde yeni bir anlaşma için masaya oturabiliriz. Unutmayın bu kararı topluluğum ile demokratik bir şekilde verdik. Eğer bağımsız olma fikri halkım tarafından kabul edilmeseydi, istifa ederek bir Maskeli Avcı olacaktım. Şimdilik her şey bu kadar. "Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için."

Krallık Lideri: Rümeysa Yıldız
Maskeli Avcılar Lideri: Arda Ateş

Reyhan elinde ki kağıdı masasına bıraktı ve gözlerimin içine baktı. Yüzünde sert bir ifade vardı.

Reyhan: Asi gençlerle uğraşmak çok zor. Burada insanlar ölmesin diye uğraşıyorum. O ise bağımsızlık ilan ediyor. Orada bulunan insanların hepsini öldürebilirdim! Hepsi bana ihanet etti! Bunlar yetmiyormuş gibi savaş hattı 3'e bölündü. Sınırlar çizildi ve gerildi!
Emir: Sakin ol. Yaptığı bir hata. Savaşmak için çok az kişiler. Yavaş yavaş ölmeye başlayacaklar ve yardım etmemiz için kapımıza gelecekler.
Reyhan: Umrumda değil. Kimseye yardım yok.
Emir: Son karar senin. Şimdi ne yapacağız.
Reyhan: Plan aynı. Sakin olup plana güveneceğiz. Şuan geride durmamız daha iyi. Onlar savaşsın biz izleyelim. Zamanı geldiğinde iki tarafa da savaş açacağız ve kaybettiğimiz her yeri geri alacağız.
Emir: Rümeysa'nın topluluğu ve Maskeli Avcılar'a saldıracak mıyız?
Reyhan: İhanetin bedeli olacak elbet. Git ve topluluğunda ki insanları eğit. Savaş anına kadar tamamen hazır olmalıyız.
Emir: Tamam. Dert etme Reyhan. Her şey yoluna girecek.

DİRENİŞ-1 "Ölülerin Çağı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin