Yeni bölüme hoş geldiniz. Bu bölümü bir karakterin gözünden yazmak yerine tanrı bakış açısıyla yazacağım. Umarım keyif alırsınız. Nefeslenin, başlıyoruz!
Kızagan ve ekibi hücuma başlamıştı. Gamze, Rümeysa, Arda ve Yusuf, Fil'in üzerine çullanmış, dört bir yandan saldırıyordu. Gamze zincirini sallayarak Fil'in boynuna doğru attığında Fil zinciri tutmayı başarmıştı. O kadar kuvvetliydi ki zinciri tutarak sağa doğru savurduğunda, Gamze havada süzülerek önce Rümeysa'ya sonra ise Arda ve Yusuf'a çarptı ve herkes devrildi.
Fil zinciri tekrar çekerek Gamze'yi yerde sürükleyerek kendine çekti.
" Cadı! Öleceksin!" Diye bağırdı korkunç sesiyle. Elindeki bıçağı karnına saplamak üzereyken Emir Fil'in eline tekme atarak bıçağını düşürmüştü. Bu davetsiz misafir Fil'in hoşuna gitmediği bakışlarından anlaşılıyordu. Bir eliyle Gamze'nin, diğer eliyle Emir'in boğazını kavradı ve ikisini havada birbirine çarptırarak iki yana fırlattı. Rümeysa Yusuf ve Arda ayağa kalkmayı başarmıştı. Hepsi öfkeyle bakıyor ve dişlerini kıracak kadar sıkıyordu. Rümeysa katanasını boşluğa doğru savurarak güç gösterisi yaptığında Arda ve Yusuf onu izleyerek cesaretleniyordu. Her ikiside mızraklarını iyice kavramıştı ve Fil'e doğru koşuyordu. Arda mızrağı Fil'in kalbine doğru savurduğunda Fil sola adımladı ve mızrağın tahta kısmını tutarak çekti. Artık mızrak Fil'in elindeydi. Yusuf Fil'e doğru koştu ve tıpkı bir kılıç gibi savurdular mızraklarını. Mızraklar havada çarpıştı ama Fil daha kuvvetliydi. Yusuf'un elinde ki mızrak yere düşerken Fil aniden sola dönerek mızrağı Arda'ya savurdu. Mızrağın keskin ucu Arda'nın yanak ve dudaklarını kesmişti. Arda sesli bir çığlık attığı anda Rümeysa devreye girmişti.
Koşarak Fil'in tam karşısına geçti ve elindeki mızrağa savurdu katanasını. Fil hızlıca mızrağı geri çekti ve Rümeysa'nın üzerine koşarak yüzüne sert bir yumruk vurdu. Böyle kuvvetli birinin yumruğunu yemek, tır çarpmasıyla eşdeğer olmalıydı, Rümeysa yumruğun etkisiyle bayıldı. Yusuf korkuyla bağırdı;
" Rümeysa!"
Rümeysa'nın narin bedeni bilinçsizce yere düştüğü anda Yusuf'un öfkesi yüzünün kıpkırmızı olmasından belliydi. Fil'in üzerine koştu ve bacaklarına atıldı. Bu kadar kuvvetli birini bacaklarından çekip düşürmek çok zor bir işti, ama Yusuf başarmıştı. Fil yere düştüğü an üzerine çıkıp Fil'i yumruklamaya başladı. Ama nafile. Fil'e vurulan darbeler onun canını yakmıyordu. Fil koca elini Yusuf'un boynuna götürdü ve sıkmaya başladı. Sol cebinden çıkarttığı bıçağı Yusuf'un göğsünün tam ortasına sapladığı anda Yusuf'un ağzından gelen kanlar, Fil'in yüzüne akıyordu. Fil üzerindeki Yusuf'u yana doğru ittirdi ve bıçağını çıkarttı. Arda Emir ve Gamze yavaşca doğruluyordu. Sağ işaret parmağını havaya kaldırdı ve gülerek konuştu.
" Bu 1! Hepiniz öleceksiniz!"
Arda boş gözlerle yerde yatan Yusuf'a bakıyor ve titriyordu. Gözünden dökülen yaşlar ona cesaret veriyordu. Yusuf'un yere düşen mızrağını aldı eline. Emir ve Gamze'ye baktı öfkeyle soluyarak.
" Onu GEBERTECEĞİM!" Dedi bağırarak. Mızrağıyla Fil'in üzerine doğru koşuyordu, ama kafasındaki plan daha farklıydı. Kendi etrafında bir tur döndü ve mızrağı kontrolsüzce fırlattı. Fil'in dizine isabet ettirmişti. Aniden acıyan ayağının üzerine çöktü Fil. Arda döner tekme savurdu Fil'in karnına doğru. Tıpkı bir kayaya çarpmış gibiydi. Fil tekmenin etkisiyle bir adım geriye giderken, Arda yere düşmüştü. Emir Ve Gamze aynı anda koştular. Gamze yerdeki Arda'nın sırtına basarak sıçradı ve zincirinin ucundaki bıçağı Fil'in yüzünde derin bir kesik açmıştı. Emir baltasını Fil'in diğer dizine savurdu ama Fil bu darbeden son anda kurtulmayı başarmıştı. Yinede iyice sersemlemişti Fil. Gamze ile Emir aynı anda Fil'in arkasına geçmeyi başardığında Gamze bağırdı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİRENİŞ-1 "Ölülerin Çağı"
Fantasyİzmir'e üniversite okumaya giden 2 yakın arkadaş Alper ve Emir kendilerini, kökeni bilinmeyen, beyinsel, son derece tehlikeli ve bulaşıcı olan bir salgının içerisinde bulur. Zombi salgını modern dünyayı kasıp kavururken, devletlerin çökmesi sonucund...