part 26

4.6K 447 485
                                    

Sessizce hastahane tavanını izlerken kapı sonunda açılmıştı. Ben de hızla kapıya dönüp kim olduğuna bakmıştım. Hyunjin'di.

"Uyanmışsın, Felix."

"Hyunjin."

Hemen hareketlenip yatakta oturmuştum. Yataktan kalkamazdım çünkü fena şekilde başım dönüyordu. Ne kadar doz uygulamıştı ki bana? Ama şuan umrumda değildi. Hyunjin gelmişti.

"Ben de seni arıyordum."

Diyerek yutkunup ona bakmıştım. Kaşlarını çatıyordu. Ne olmuştu şimdi. Yoksa beni o kurtarmamış mıydı?

"Sana oraya gitme demiştim Felix."

"Biliyorum ama-"

"Biliyorsun ama yine de yaptın."

Başımı aşağı eğip haklı olmasını dinlemiştim. Tamam suçluydum ama ben de sadece çocuğumu görmek istemiştim. En azından buna inanmıştım. Sadece görmek istemiştim. O herif beni kandırmıştı. Ne yapabilirdim ki?

"Hyunjin, biliyorum gerçekten. Sadece çocuğumuzu görürüm diye düşündüm."

Elimle hastahanenin beyaz çarşafını sıkmıştım. Hyunjin haklıydı. Hata bendeydi. Neden sürekli inanıp duruyordum? Çocuğumu göstereceğini söylemişti. Ama bana uyuşturucu kullanmıştı.

"Sana oraya gidersen kendimden geçerim demiştim."

Yavaş yavaş yanıma adımlamaya başlamıştı. Yutkunarak ona bakmıştım. Sinirli olması yüzünden belliydi.

"Kendimden geçmemi mi istiyordun?"

"Hyunjin çocuğumuz.."

"O herife inanma demiştim. Yoksa beni görmezden mi geldin sadece?"

Hızla kafamı iki tarafa sallayıp, karşılıklı bir şey demek istemiştim. Ama Hyunjin yeniden konuşmuştu.

"Öyleyse neden gittin?"

"Hyunjin bak cidden, sadece çocuğumuzu görmek istedim! Seninle bi' alakası yok!!"

Sesim biraz yüksek çıktığında hafifçe kafa sallamıştı. Ellerini cebine sokup bana doğru adımlamaya başlamıştı. Noluyordu şimdi? Sakinleşmiş miydi? Bana inanmış mıydı?

Tam önümde durduğunda yutkunarak kafamı kaldırıp ona bakmıştım. Hayır, kaşları hâlâ çatıktı. Hâlâ bana sinirliydi. Babasından bu kadar çok nefret etmesini anlıyordum ama ben sadece inanip gitmiştim. O adamın yanına gitmeye meraklı değildim.

"Felix. Yarın akşam evime gel. Biraz oyun oynayalım seninle."

Kulaklarımın dibinde duyduğum sesle irkilerek gözlerim büyümüştü. Hyunjin'e baktığımda, geri çekilip bana gülümsemişti. Bir şey demeden onu izledim, ve Hyunjin odadan yavaş adımlarla ayrıldı.

Ne demek onun evine gideyim?! Hem de akşam!? Ve oyun oynamak?!? Siktir. Düşündüğüm şeyler sağlam şeyler değildi.

--

"İyi oldun mu biraz?"

"İyiyim, hyung."

Eunjae hyung battaniyeyi iyice üstüme örtüp yanıma oturmuştu.

"N'oldu? Hyunjin bey neden evinize gelmiş?"

"Birkaç eşyam yüzünden. Ofiste kalmış ondan."

Eunjae hyung şüpheyle bakmıştı bana. Ben işe bir şey demeden önüme dönmüştüm.

Hyunjin'in sabah dediği şeyden beri kendime gelemiyordum. Akşam olmuştu bile. Yarın onun evine gidecek miydim? Bilmiyordum. Çünkü Hyunjin çok sinirliydi. Sinirliyken beni öldürürdü.

"Hoobe, sen emin misin?"

"Neyden?"

Kafamı kaldırmadan cevaplamıştım. Umrumda değildi değil, hâlâ aklım Hyunjin'deydi. Düşüncelerimi uzaklaştıramıyordum.

"Felix hoobe. Hyunjin bey sana çok ilgili. Biz hastahanedeyken sana aşıkmış gibi bakıyordu."

Bu defa hızla kafamı kaldırmıştım. Gözlerimi büyüterek Eunjae hyung'a baktım. Bana bakıyordu. Ama şüphe dolu bakışlarla.

"Ne olabilir ki Eunjae hyung? Saçmalamayalım."

"Hoobe. Ya Hyunjin bey sana aşık olduysa!?"

Eunjae hyung hemen ayaklanıp telaşlı şekilde gözlerini büyütmüştü.

"Sıçtık, sıçtık! Bu adam seni öldürür!!"

"Ne? Ne alaka? Of!!"

Elimi yüzüme vurup hastahane battaniyesini omzumdan çekmiştim ve oturur pozisyona gelmiştim.

"Eunjae hyung saçmalama. Neden bana aşık olsun! Hatta, bana aşıksa beni neden öldürsün?!"

"Ya öyle değil! Becererek öldürür seni o adam! Zaten küçücüksün, o adamı bilmiyor musun çok sert birisi!!"

Eunjae hyung sert dedikten hemen sonra duraksamıştı. Ben de duraksamasına bakmıştım. Kısa sessizlikten sonra hızla gözlerini büyütmüştü.

"Felix. Yatak arkadaşından daha serttir bu adam!!"

"Of Eunjae hyung. Yok öyle şey saçmalama."

Geçiştirerek alt dudağımı sıkmıştım. Aynı kişiden bahsediyordu. Hyunjin Hyunjin'den sert olamazdı.

Ama tek bildiğim Hyunjin'in beni gerçekten becererek öldüreceği. Eunjae hyung bu konu da haklıydı.

my son's father is a boss | hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin