part 22

5.4K 481 285
                                    

"Saçmalama. Hyunjin bey'in neden çocuğu olsun ki? Belki'de Byun noona yanlış duymuştur."

"Tamam diyelim Byun noona yanlış duydu. Peki ya diğerleri? Diğerleri de mi yanlış duydu?"

Elimi saç diplerimden geçirerek iç çekmiştim. Eunjae hyung ise geri çekilmişti.

"Yok, olamaz öyle şey. Olamaz, yoktur öyle bir şey."

Aklıma gelen fikirlere kapılıp mırıldanmaya başladığımda, hyung tek kaşını kaldırmıştı.

"Sen neden bu konuyla bu kadar ilgilendin ki? Sen dedikodu seven biri değilsin."

Yutkunup hemen ellerimi saçımdan çekmiştim. Eunjae hyung'a dönmüştüm. Şüpheli şekilde tek kaşını kaldırıp bana bakıyordu.

"Şeyden... şey için ilgilendim..."

"Amaaan, neyse. Zaten herkes merakına kapılıp gidiyor."

Dedikten sonra gülmeye başlamıştı. Ben ise sadece zorla gülümsemekle yetinmiştim.

--

Eve geldiğim gibi, elimde ki her şeyi koltuğa atıp, ayakkabılarımı çıkarmıştım. Yorgun tonda odama ilerleyip kendimi yatağıma atmıştım.

Sürekli işte kendimi yorup duruyordum. Bunun sebebi de bendim. Ama şimdi ki yorgunluğum iş yüzünden değildi.

İş boyunca bebeğimi düşünmem yüzündendi.

Kafamın içinde sadece bebeğimin gerçekten yaşayıp yaşamadığı geçip duruyordu. Ya gerçekten Bay Hwang, çocuğumu kendi çocuğu gibi yetişdirdiyse? Çocuğumun annesi olduğundan haberi yoksa? Çocuğuma zarar vermiş midir? Çocuğumu nerede saklıyordu? Bu sorular beni ciddi anlamda yiyip bitiriyordu.

"Felix!!"

"Efendim teyze.."

Sesim yorgun olduğu için kısık çıktığında, teyzem yeniden bağırmıştı.

"Felix!!"

Oflayarak yatağımdan kalkıp, salona ilerlemiştim. Teyzem koltuğa attığım eşyalarımı topluyordu.

"Ne oldu, teyze?"

Salonun kapı aralığına yaslanıp tükenmiş gözlerimle teyzeme baktım. Teyzem geldiğimi fark eder fark etmez, bana dönüp gülümsemişti.

"Sana kargo geldi oğlum. Bir şey mi sipariş ettin?"

"Yok. Tüm gün çalışıyordum. Nerede?"

Teyzem masanın üstünde ki kutuyu ve yanında ki poşeti gösterdiğinde merakla kutuya adımlamıştım.

Doğum günüm falan da yaklaşmıyordu. Neden birisi bana bir şey göndersin ki?

"Teyze, kimin gönderdiğini öğrendin mi?"

"Birisi mi göndermiş?? Yok, sormadım."

Beni cevapladıktan hemen sonra yeniden işine geri dönmüştü. Ben ise kutuyu ve poşeti de alıp odama ilerlemiştim.

"Hmm. Eunjae hyung hediye yollamayı sevmez ki.. Byun noona da sadece özel günlerde yollar.. diğerleri böyle şeyler yapmaz.. "

Odamın kapısını ayağımla itip içeri geçmiştim. Sonrasında kapıyı da ayağım ile kapatmıştım. Elimde ki kutuyu masama bırakıp nefes vermiştim.

"Ağır bir şey de değil."

Eunjae ve Byun noona'dan sonra aklıma sadece Hyunjin gelmişti. Hyunjin yine bir şey mi yollamıştı? Hemen içine bakmalıydım.

my son's father is a boss | hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin