part 10

8.9K 721 430
                                    

"Yorgun düşmüş. Yorgun haliyle kendini zorladığı için hastalanmış olması gerek."

Hyunjin, doktoru dikkatle dinlerken bir yandan da yatağında yatan küçüğe bakıp kontrol ediyordu.

"Ben size birkaç ilaç yazacağım. Eğer etki etmezse, beni arayabilirsiniz. Güçlü ilaçları gereksiz yere kullanırsanız daha kötü hale gelebilir."

Doktor, kağıda birkaç ilaç ismi yazıp masaya koymuş ve Hyunjin'e dönerek gülümsemişti.

"Kendisini çok yormaması gerektiğini de ona söylerseniz sevinirim. Yoksa hastalanmaya devam edebilir."

"Teşekkürler. Ben ileteceğim."

Hyunjin yatakta yatan küçüğe bakarak iç çekmiş ve doktora doğru kafa sallamıştı.

"Şimdilik bu ilacı içirebilirsiniz."

Doktor Felix'e dönüp yanına ilerlemiş ve çantasını açmaya başlamıştı. Açtıktan sonra ilacı ararken Hyunjin dikkatle dinlemişti, doktoru.

"Hyunjin??"

Hyunjin duyduğu sesle küçüğe dönüp ona bakmıştı. Felix uyanmış, ve yarı açık gözleriyle Hyunjin'e bakıyordu. Doktor'da Hyunjin ile birlikte Felix'e dönmüştü.

"Ne oluyor?"

"Bir şey yok. Biraz ateşiniz var ama ilacınızı içerseniz geçecektir."

Felix, doktora dönüp ona bakmaya çalışmıştı. Doktor ise çantasından ilacı çıkarıp masaya koymuştu.

"Doktor mu, çağırdın??"

"Arabamda uyuyakalınca endişelendim."

Küçük, hemen başını kaldırıp etrafa bakınmıştı. Burası kendi evi değildi. Kendi evi olduğunu anlamadığında gözlerini hemen Hyunjin'e çevirmişti. Hyunjin'in evinde miydi?

"Burası?"

"Kendi evime getirdim."

Dedikten sonra Hyunjin doktora dönmüş, Felix ise gözlerini büyütmüş evini incelemeye başlamıştı.

"Teşekkürler. Ona iyi bakacağımdan emin olabilirsiniz."

"Tamamdır. Bir şeye ihtiyacınız olduğunda beni arayabilirsiniz."

Doktor gülümsedikten hemen sonra kapının önünde ki görevli, doktoru kapıya kadar geçirmişti. Sonra ise doktor çıkmıştı.

"Yongbok, ağrın var mı?"

"Şey, birazcık belimde var.."

Demesinin sebebi hâlâ o günün 5 saati yüzünden ağramasıydı. Zaten durmadan 5 saat yapılırsa, böyle olması da gâyet normaldi.

"Ben yaparken bunun olacağını düşünemedim, özür dilerim."

Felix, gözlerini kaçırarak kafasını kaldırıp yatağın tahtasına yaslanmıştı.

"Sana ben bakacağım."

"Ne?!"

Duyduğu şeyle hemen Hyunjin'e dönüp gözlerini büyütmüştü. Hyunjin onun aksine suçlu gözlerle bakıyordu. Kendini çok suçlu bulmuştu bunun için. Ona kendisi bakmazsa yine suçluluk çekecekti.

"G-gerek yok, ben evime gidip çorba içsem geçer."

"Çorbayla olacak iş değilmiş diyorum, Yongbok. Doktor sana beş tane ilaç yazdı."

Felix yanaklarının içini ısıra-ısıra bakışlarını yere indirmişti.

"Sana çok iyi bakacağım."

my son's father is a boss | hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin