"Min!!"
Felix, elinde ki dolu poşetlerle içeri girdiği gibi bebeğinin adını çekmiş ve cevap beklemişti.
"Felix-ssi!!!"
Minwon'un heyecanlı sesi önceden duyulmuş, ardından ise çıplak ayak sesleri gelmişti. Minwon koşarak kapıya kadar gelip Felix'in bacaklarına sarılmıştı.
"Çok özledim seni!!"
Felix elinde ki poşetleri bir kenara bırakıp Minwon'un boyuna gelmek için eğilmişti.
"Ben de seni çok özledim."
"Jinnie yok mu???"
Derken, Minwon'un gözleri parlayarak Felix'in yanında Hyunjin'i aramıştı. Göremeyince hareketlenip Felix'in etrafını gezmeye başlamıştı. Felix onun bu tatlı hareketine gülmüştü.
"Hyunjin dışarı da telefonla konuşuyor. Babanın işlerini halletmesi lazım, bebeğim."
"Çok özüy diyeyim!! Jinnie'nin işleyi çok fazlaa.. Nasıl hepsini yapıyoy ki?"
Minwon'un tatlı sesi Felix'i gülümsetmişti. Minwon'un saçlarını okşamış, ve öpüp kokusunu içine çekmişti.
"Felix-ssi!! Senin de mi çok işin vay??.. "
Felix kafasını iki tarafa sallayıp cevaplamıştı.
"Hayır. Merak etme, yakında birlikte yaşayacağız."
Kolundan nazikçe tutarak ona sarılıp yüzünü Minwon'un boynuna gömmüştü.
"Jinnie geldi!!!"
Minwon hızla ayrılmasıyla, Felix de kafasını kaldırıp bakmıştı. Hyunjin'i gördüğünde ise yavaşça ayağa kalkmıştı.
"Bebeğim? Çok özledim seni."
"Babaa!"
Minwon koşup Hyunjin'in ayaklarına da sarıldığı zaman, Hyunjin kahkaha atmıştı. Eğilip Minwon'un kollarından tutarak kaldırıp onu kucağına almıştı.
"Bizimle kalmak istiyor musun?"
"Hmhm!! Hep Felix-ssi ile birlikte uyumak istiyorum!"
Felix sıcak bir gülümsemeyle Minwon'a bakıp, konuşmuştu.
"Merak etme. Artık hep benimle uyuyacaksın."
"Gerçekten mi! Yalan söylemiyorsun değil mi?"
Bu defa Felix'e doğru kollarını uzatıp ona sarılmak istediğini belirtmek istemişti. Felix yavaşça yakınlaşıp Minwon'a sarılmıştı.
"Felix, sen geç arabaya istersen."
Hyunjin ona yakınlaşmış olan Felix'in kulağına fısıldarken bir taraftan ise Minwon'un saçlarını okşokşuyordu. Felix bir şey demeden tamam dermiş gibi kafa sallamıştı.
--
"Uyudu mu?"
Hyunjin, Minwon'un odasından çıkarken, Felix sorusunu sormuştu. Hyunjin ise yavaşça kafa sallamıştı. Evet anlamında.
"Gerçekten buraya alışacak mı bilmiyorum."
Felix, Hyunjin'i duyduğunda yutkunup yüzünü aşağı indirdi.
"Ben üzgünüm, Hyunjin."
Demesiyle Hyunjin dönüp küçük boyluya baktı.
"Sana daha da fazla sorun yaratıyorum."
Hyunjin bir şey demeden, Felix'e doğru yürümeye başladı. Felix ise kafasını aşağı eğip suçluluk duygusunu belli ediyordu. Hyunjin'den cevap gelmediğini fark edince kafasını kaldırıp Hyunjin'e bakmıştı. Hyunjin'in ona doğru yürüdüğünü görünce ise onu izlemişti.
"Öyleyse, bana sorun yaratmamak için evlenmeye ne dersin?"
Felix iç çekip, göz devirdi Hyunjin'in bu dediğine.
"Ya gerizekalı mısın, şakanın sırası değil."
Diyerek Hyunjin'in dediğini ciddiye almadığını belirtti. Şaka olduğunu sanmıştı çünkü. Bir şey demeden kafasını yeniden aşağı eğdi. Elleriyle oynamaya başlamıştı.
"Şaka yapmıyorum ben."
Hyunjin'in bu dediği Felix'in dikkatini çekmişti. Hızla kafasını kaldırıp Hyunjin'e baktı. Gözlerini büyütüp Hyunjin'e bakmaya başladı. Hyunjin ise sırıtmıştı.
"Ne?"
"Ciddiyim."
Diyerek de eklemişti. Felix ise gözlerini büyütüp Hyunjin'e bakmaya devam etti. Gerçekten de şaka mı yoksa ciddi mi olduğunu çözmeye çalışıyordu.
"Nasıl yani? Hayır, şaka yapıyorsun."
"Şaka yapmıyorum, Felix."
Felix şok olmuş şekilde bakıyordu. Hyunjin ise biraz daha Felix'e yaklaşıp elini saçlarına attı.
"Barışmadık mı zaten? Minwon bizim hep beraber kalmamızı istiyor."
Destekler gibi Felix'de kafa sallamıştı. Evet, çocukta onların birlikte kalmasını, hep beraber olmalarını istiyordu.
"Peki ya baban?"
"Biz evlenirsek daha da bir şey yapamaz. Hiçbir şey yapamaz."
Felix yüzünün kızardığını hissetmişti. Ama dikkat etmeden hızla Hyunjin'e gülümsedi. Hyunjin Felix'in saçlarını okşamaya başlamıştı.
"Ben de seninle birlikte olmak istiyorum. O kadar yıl boyunca yalnız kalmak bana yetti. Aileyle alakalı değil, bu bizimle alakalı."
"Hmhm."
Felix kafa sallarken bir yerde, onaylamıştı. Hyunjin ise bunu görüp daha fazla gülümsedi.
"Benimle evlen, Felix. Babam umrumda bile değil."
Diyerek elini Felix'in saçlarından yanağına indirdi. Bu defa yanağını okşamıştı nazik ve yavaşça. Felix ise gülümsemişti.
Zaten ailesi hep ayırmak için uğraşmıştı. Kabul etmemişti hiçbir zaman Felix'i. Ama Hyunjin çoktan kararını vermişti. Kaç yıl geçse bile kararının üstündeydi, ve Felix ile evlenecekti.
--
minicik minwon ve ailesi 🤏
suanda tum kitaplara final yapmak zorundayim arkadaslar final olan kitaplarin yerine yeni kitaplar yazacagimdan da emin olabilirsiniz
hatta ne tur bir yeni kitap istediginizi de buraya yazabilirsiniz, isteklerinizi dikkate alacagim🖤
bazi kitaplari silebilirim :(( hos karsilarsaniz sevinirim
okudugunuz icin tesekkurlerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my son's father is a boss | hyunlix ✔
Teen Fiction"Yeni patron mu? Dünya çapında ünlü, bay Hwang'ın oğlu mu dedin?" Benim eski okulumda cinsel ilişkiye girdiğim, Hyunjin mi!?? ⚊⚊⚊ ๑Düz yazı ๑Yetişkin içerik ๑Mpreg ๑Daddykink