part 33

5.4K 472 621
                                    

-Hyunjin-

"Mmm... baba..."

Minwon, sürekli mırıldanırken sessizce kafamı kaldırıp Minwon'u kontrol etmiştim. Mışıl mışıl, Felix ile bir-birlerine sarılıp uyuyorlardı.

Yerimden hareketlenerek kalktığımda tişörtümü çekiştiren el ile duraksamıştım.

"Baba.."

Minwon durdurmuştu. Tişörtümü tutup çekiştiriyordu. Kabus mu görüyordu o? Yoksa uyanık mıydı?

"Bebeğim? İyi misin?"

"Hık.. Yongbok..."

Işığa uzanıp ışığı açtığımda gördüğüm görüntüyle gözlerim büyümüştü. Minwon ağlıyordu. Gözlerinin altı suluydu ve gözlerinden yaşlar gelip duruyordu.

Hemen hareketlenip yataktan kalkmış ve onu sessizce kucağıma almıştım. Kucağımda yerini alıp boynuma sarılmıştı.

"Baba.."

"Baba burada. Hepsi geçti artık."

Elimle onun sırtını okşarken, yavaş-yavaş sakinleşmeye başlamıştı. Kokusunu içime çekerek boynuna öpücükler bırakmıştım.

"Hyunjinnie.."

Gülümseyip elimi bu defa saçlarına götürmüştüm. Saçlarını okşarken sonunda sakinleşmişti. Sulu gözleri tişörtümü ıslatsa bile sessizce saçlarını okşamaya devam etmiştim.

"Baba.."

"Şşt, sorun yok. Geçti."

Kulağına sessizce fısıldarken, konuşmayı kesmişti. Uyumuştu. Ama içim rahat olmayacaktı. Minwon kucağımdayken ayağa kalkarak onunla birlikte salona yönelmiştim. Salonun ışıklarını açmadan içeri girip onu koltuğa uzandırmıştım. Üstünü battaniye ile örterken, Minwon sıkıca battaniye'ye sarılmıştı.

"Güzel bebeğim. Yanındayım.
Yanında çalışacağım tamam mı?"

Minwon tepki vermeden hâlâ battaniyeye sarılırken, yanından çekilip masanın üzerinde ki bilgisayarı açmıştım.

--

-Felix-

Gözlerimi yavaşça açarak yüzüme gelen ışıkla yüzümü buruşturmuştum. Yatakta elimi yanıma atarak Minwon'u aramıştım.

Yoktu! Minwon yanımda değildi!! Gece birlikte yatmamışmıydık?! Nereye gitmişti?? Yoksa Hyunjin'in babası onu yine almış mıydı?! Sikeyim, ben çok dikkatsizim!! İğrenç biriyim!!

Hızla ayağa kalkarak çıplak ayakla koşarak salona kadar gelmiştim. Endişeli şekilde gözümle salonda Hyunjin'i aramıştım. Hyunjin salondaydı. Yanında Minwon uyuyordu.

Derin bir nefes vermiştim.

"Felix? Ne oldu?"

"Hiç. Hiçbir şey."

Gülümseyerek kafamı iki tarafa sallamıştım. Onları böyle görmek içimi ısıtıyordu. Onları böyle görmek cidden beni çok iyi hissettirmişti. Minwon'a bir şey olmadığından da emin olmuştum.

"Aç mısın? Sofra hazır, sen ye. Ben Minwon'u uyandırıp geleceğim."

Hızla kafa sallayıp hazır olan sofraya yönelmiştim.

Onu baba olarak hiç hayal etmemiştim. Şuan da onun babalık yapmasına hayran kalmıştım. Babalık ona çok yakışmıştı.

"Baban bir şey öğrenirse ne olacak Hyunjin?"

my son's father is a boss | hyunlix ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin