အမုန်းဖြင့်လွှမ်းခြုံထားသော ချစ်ခြင်းပင်လယ်(U+Z)

1.4K 97 14
                                    

အပိုင်း (31)

ယဲ့ သခင်ကြီးရဲ့စကားကို ကြားတော့ သူမက မဲ့ပြုံးလေးနှုတ်ခမ်းထက်မှာ တင်ပြီး ပြန်လှည့်ကြည့်လာပြီးတော့....

"ရှင်သိရမှာက ရှင့်သားကို ကျွန်မက ကြိုက်နေတာမဟုတ်ဘူးနော်... ရှင့်သားကသာ ကျွန်မကိုမှ တန်းတန်းဆွဲ ဖြစ်နေတာ သိလား... ဒါကြောင့် ကျွန်မကို အပြစ်တင်အပုတ်ချနေမဲ့ အစား ရှင့်ရဲ့အဖိုးတန်ရွှေထွက်နေတဲ့ သားကို သာဖြောင်းဖို့ ကြိုးစားလိုက်ပါ... ပြီးတော့ Wang Yiboက ရှူးနေတဲ့လူ
သူကကျွန်မအတွက်ဘာမှ အသုံးမဝင်တော့လို့ ထားခဲ့တာ... ကျွန်မက ကိုယ်အတွက်ကျန်မှ လုပ်တက်တာ ကိုယ်အတွက်ဘာပျော်ရွှင်မှု ကြည်နူးမှု မပေးနိုင်တဲ့အပြင် အရှူးမယားလို့ လူအပြောခံပြီ ချစ်ပြရအောင် ကျွန်မက မချစ်တက်ဘူး... ဒါကိုပြောရတာလဲ... ကျွန်မကသာ Wang Yiboကိုထားခဲ့တာကို သိစေချင်တယ်... အဓိကပြောချင်တာက ကျွန်မကပဲ ရှင်တို့လိုလူတွေကို အသုံးချနေတယ်ဆိုတာ နားလည်းစေချင်လို့ ပြောပြတာ... ဒီလောက်ဆိုရင် ကျွန်မပြောတာနားလည်ရဲ့လား... ရှင်အရိပ်ပြရင် နားမလည်တဲ့ သက်ကြားအိုးဆိုတော့ ကျွန်မ ကပြောနေတာနော်... အသက်ကြီးပြောသမျှကို နားမလည်တဲ့ သူတွေကြောင့် ကျွန်မရဲ့အချိန်တွေအလကားနေရင်း ကုန်တယ်... ကဲ့...မနက်ဖြန်တွေ့မယ်နော်...Wang ကုမ္ပဏီကို မနက်ဖြန်ရတော့မှဆိုမှာဆိုတော့ပြောရအုန်းမယ်... Wang ကုမ္ပဏီရဲ့ ဒါရိုက်တာက ကျွန်မပဲဖြစ်တော့မှာဆိုတော့ ရှင်တို့ဘက်က ကျွန်မတောင်းထားတဲ့ ကိစ္စကို ကြိုတင်ပြင်ဆင်ထားပါ... ဟင်းဟင်း....."

သူမ အောင်နိုင်သူတစ်ယောက်လိုရယ်ပြီးတော့ ယဲ့သခင်ကြီးကို ပြောပြီးထွက်လာလိုက်တော့တယ်... သားဖြစ်သူကတော့ သူမရဲ့ စကားတွေကို မယုံနိုင်သလို ငေးကြည့်ရင်း ကျန်ရစ်ခဲ့ တော့တယ်... ဟုတ်တယ်လေ အရာအားလုံးရဲ့ ကောင်းခြင်း ဆိုးခြင်းကို သူမကပဲ စီရင်ရမှာလေ... ပြီးတော့ Wang ရယ် ချစ်လေးတောင်ပန်းပါတယ် ချစ်လိုမိန်းမမျိုးကို ချစ်ခဲ့လို့ ဒီအကြောင်းတွေကို ဘာမှမသိပဲ ရှူးနေတာက ကိုကိုအ တွက်ပိုကောင်းပါတယ်... ကိုကိုသာ ကိုကို အမေစကားကိုနားထောင်ခဲ့ရင် ဒီလိုမျိုးကိစ္စတွေနဲ့ ကြုံခဲ့မှာမဟုတ်ဘူး...ဒါ ပေမဲ့ ဒီလိုဖြစ်သွားတာကတော့ ချစ်ကောင်းစားဖို့ မိုးနတ်မင်းက ဆုပေးတယ်လို့ သဘောထားပါမယ်... တခြားသူသုံးတာမှ မဟုတ်တာ ကိုကိုရှာသမျှချစ်ရမှာပဲလေ...အခုချစ်ယူလိုက်တာ မှန်တယ်မလား...ကိုကိုရဲ့ကုမ္ပဏီက ကိုကိုအတွက်အသုံးမဝင်တော့မှတော့ ချစ်ကိုပဲပေးလိုက်ပါတော့ဟင်းဟင်း...သူမစိတ်ထဲမှာ တွေးပြီး ရယ်မိတော့တယ်... မနက်ဖြန်ဆိုရင် သူမကWang ကုမ္ပဏီကိုပိုင်ဆိုင်ရပြီလေ...
.......................................................................
"တောက်... ဒီလောက်ဖုန်းဆက်နေတာတောင် ဖုန်းမကိုင်ဘူး... ရှောင်ကျန့် နင့်ငါတို့ဆီကနေခြေရာဖြောင့်ချင်လို့ လုပ်နေတာလား... Wang မိသားစုရှိနေတယ်ဆိုပြီးတော့ ဖုန်းတောင်မကိုင်တော့ဘူးပေါ့.... ရှောင်ကျန့်... ရှောင်ကျန့် နင့် ငါ့တို့အကြောင်း မသိဘူးထင်တယ်... Wang မိသားစုရှေ့မှာမို့ နင့်ကို လွှတ်ပေးလိုက်တာ ငါတို့မနိုင်လို့ပြေးပြီးလို့တွေးနေတာလား... ငါ့တိုက နင့်ကိုလွယ်လွယ်လေး လွှတ်ပေးမယ်များထင်နေလား နင့်အမေမဆပ်ခဲ့တဲ့ အကြွေးအတွက် နင့်ဆီကနေ ငါယူမှာ Wang အိမ်တော်က Wang Yiboက ငါ့ရဲ့ သမီးအတွက် နင့်အတွက်မဟုတ်ဘူး..."

အမုန်းဖြင့် လွှမ်းခြုံထားသော ချစ်ခြင်းပင်လယ် (Season 1)Where stories live. Discover now