Yeni bölüm bilgisi

14.4K 606 61
                                    

Merhabalar arkadaşlar. Vaktinizi alıp çok gereksiz şeylerden bahsetmek istemiyorum çoğunuz okula gidiyorsunuz biliyorum. Çoğunuz beni 2014'den beri tanıyor ben hiçbir zaman ne oy sınırlaması koydum ne de yorum. Ne zaman bölümü yazmayı bitirsem yanlış yazdığım bir şey var mı diye kontrol bile etmeden hemen yayınlar, ben de sizinle birlikte okuyarak kelime hataları varsa düzeltirim. Bölüm günleri koydum ama onu bile uygulamıyorum, hafta sadece bir gün pazar günleri yayınlayacağım dediğim kitabıma yazdığım her bölümü hiç beklemeden attım çünkü sizi de bekletmeyi sevmiyorum yazılan şeyi saklamayı da sevmiyorum inanın arşivimde tek kelime yazılmış bir bölüm bile yok şu an.

Şimdi bir bakın lütfen, okunma sayısı neredeyse 700 bin olan bir kitap (bunun için çok teşekkür ediyorum, teşekkürümü her bölüm sonunda söylüyorum zaten) Ve her bölümün okunma sayısı neredeyse 3 bin kişiyi geçiyor. Bir de gelen oylara ve yorumlara bakın lütfen, son bölüme 200-250 kişi ancak oy vermiş. Yorumlar da şaka gibi, 14 yorum vardı sanırım.

Aslına bakarsanız benim derdim bu değil, derdim bu olsaydı eğer profilimde yazıp yayınladığım kaç tane keşfedilmemiş kitaplarım var okuma sayısı 80-90 bin o kadar geride kalmışlar ama hiçbir zaman öne çıkarmaya çalışmadım ya da onlarda da oy sınırı koymadım.

Neden bunları yazdığıma gelirsek aşırı yoğun bir şekilde mesaj kutuma gelen hakaretler var. Bölüm yayınla, bölüm kısa, bunlar söylenmiş ama hepsi küfürlü bir şekilde hatta kişiliğime bile hakarete kadar vardırmışlar.

Daha önce de söyledim, ben evli bir kadınım ve şu an bunu yazarken bile bebeğimi sallıyorum. Bölümleri nasıl yazdığımı görseydiniz eğer bana o hakaretleri yapabileceğinizi hiç sanmıyorum. Bebeğim gece saat 12 de uyuyorsa ben 2'ye 3'e kadar bölüm yazıyorum ve o saatten sonra ancak çocuk uyanmazsa uyuyabiliyorum uyanırsa sabaha kadar sadece bir kaç saat uyumuş oluyorum. Ertesi gün de gece devamını yazıyor ve biterse yayınlıyorum. Şimdi biliyorsunuz ki bir de başladığım yeni bir kurgu var, fantastik yazacağım demiştim onu yazıyorum.

Oy ya da yorum beklemiyorum o sizin tercihiniz ama lütfen birbirimize karşı anlayışlı ve nazik olalım.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum, yeni bölüm tamamlanır tamamlanmaz burada.

Bana ulaşmak isterseniz instagram; mervegzici

Başka sosyal medya hesabında aktif değilim.

SEVECEKSİN  (Köy serisi I ) TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin