~9~

6.2K 518 355
                                    

(Jisung)

Tatil çok hızlı geçmişti. İki gün boyunca full yatmıştım ama her güzel şeyin bir sonu vardır değil mi? Alarmın sesi kulaklarımda yankılanıyordu. Söylenerek yataktan kalktım. Ne yalan söyliyeyim okula gitmekten korkuyordum. Minho'yu sınıfa kitlediğim için hamle sırasa ona geçmişti ama ben buna izin vermeyecektim. Mutfağa gidip annemin bana bıraktığı kahvaltılıkları yiyip evden çıktım. Otobüs durağına gelmek artık benim için rutin bir iş olmuştu. Otobüs geldiğinde normal günlere göre boş olduğunu fark ettim. Kartımı basıp arka koltuğa doğru ilerlediğimde arka koltukta uyuyan Minho'yu fark ettim. Sessizce yanına otordum. Kulaklığımı çıkarıp şarkıyı başlattığımda Minho'nun kafası omzuma düşmüştü. Kafasını kaldırmak için elimi ona doğru götürdüğümde içimde birşeyler oluyordu kafasını omzumdan kaldırmak istemiyordum. Ellerimi geri çektiğimde uyuyan Minho'ya baktım uyurken çok tatlı görünüyordu. Keşeke uyanıkken de böyle olsa.

Okula yaklaştığımızda Minho'yu uyandırmak zorunda kalmıştım. Yavaşca omzuna dokunup seslendim.

"Minho"

Ses gelmedi.

"Minho hadi kalk"

"Off ne oluyor ya, JİSUNG!"

Hızla kafasını omzumdan çekti. Ben onun bu haline gülerken oysa gözlerini ovuşturuyordu. Dikkatlice yüzüne baktığımda kızarmış gözlerini fark ettim, ağlamış gibi duruyordu.

"Sen ağladın mı?"

"Ha? Ha yok niye ağlayayım ayrıca bundan sanane"

"İyilikte yaramıyor ya"

"Jisung sen okula geleli bir hafta oldu istersen daha fazla zorlama kötü yanlarımı görmek istemezssin"

"Hadi ya, diyosun"

"Diyorum"

Son dediğini çok ciddi bir şekilde söylemişti açıkcası ürkmüştüm ama geri adım atmaya niyetim yoktu. Okul durağına geldiğimizde parmağını yüzüme doğru tutup bana döndü.

"Bu olanları başka birinden duyarsam canını yakarım"

Ben henüz bir şey demeden hızla ayağa kalktı. Otobüsten indiğimde kışın geldiğini tekrar anlamıştım. Soğuk havayı iliklerime kadar hissettmiştim. Hızla okula girip sınıfa çıktım. Çantamı sıraya fırlatıp peteklerden birine sırtımı dayadım.

"Lan Jisung napıyorsun orda"

"Ne yapıyor gibi gözüküyorum Yeonjun?"

"Oy üşüdünmü çen kıyamam"

Yeonjun'a gülüp bacağına vurdum, sonra o da gelip yanıma oturmuştu.

"Bu ne olm dilenci gibi çökmüşsünüz buraya"

"Soobin git burdan"

"Sen hala bana triplimisin ya"

"Bilmiyorum"

"Ya sabır"

Yeonjun ve Soobin kavga ederken onları izlemek çok zevkli oluyordu. Onlar kavga ederken Soobin'in üstüne atlayan Taehyun ile dengesini kaybetmişti. İkiside yere düşerken Yeonjun bir kahkaha patlatmıştı, bende ona katıldım.

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin