~30~

2.6K 268 361
                                    

(Jisung)

Milen'in okula gelmesinin ardından 2 hafta geçmişti. Milen ne kadar uyarsam da Minho'ya yanaşmaya devam etmişti. İşin en sinir bozucu kısmı ise Minho'nun da ona yakınlaşması olmuştu. Bu beni oldukça rahatsız ediyordu fakat yaptığım onca uyarıya rağmen hiç bir şey değişmemişti. Şimdi ise bahçede oturmuş diğerlerini bekliyordum.

CİKCİK BİRLİĞİ

Jisung
Nerdesiniz amk

Felix
Kantinde sıra bekliyoruz napalım

Jisung
Bitmedi mi amk

Seungmin
Bu sıra nah biter

Felix
Deme öyle deme of

Jisung
Ulan Changbin

Changbin
Aç olan siz değilsiniz tabii kahvaltı yapmadım ben azıcık bekleyin işte amk

Seungmin
Hala bekliyoruz geleli ne kadar oldu

Jisung
Aman be ben sınıfa çıkıyorum gelirsiniz

Felix
Tamam

Oturduğum yerden kalkıp okula girdim. Sınıfa giderken kolidordaki kalabalık dikkatimi çekmişti ben sınıfa yaklaştıkça herkes bana bakmaya başlamıştı. Sınıfın kapısına geldiğimde herkes içeriyi görmeye çalışıyordu. Ne oluyor amk? Bir kaç kişiyi ittirdikten sonra içeri girdim. O sırada görmek istediğim asla bu değildi asla! Milen ve Minho resmen öpüşüyordu. Ben orda öylece durmuş onlara bakıyordum. Minho hareket etmiyor Milen ise ellerini Minho'nun yüzünde gezdiriyordu. Bu artık her şey için son noktaydı. Dolan gözlerimle hızla onların yanına gittim. Elimi Milen'in saçına geçirip Minho'dan ayırdım. Kız acı içinde bağırırken Minho hala öylece duruyordu.

"SARI ÇİYAN! SENİ YOLARIM DUYDUN MU!?"

Kızı sertçe duvara ittirdikten sonra Minho'ya döndüm. Sadece yere bakıyordu yüssüz işte. Dolan gözlerimden akan bir damla göz yaşı ile Minho'ya sert bir tokat attım. Attığım tokat ile başı sola doğru hafifçe dönmüştü.

"HANİ SÖZ VERMİŞTİN MİNHO! HANİ UZAK DURACAKTIN ONDAN BEN SANA DEMEDİM Mİ ÖYLE BİR ŞEY OLURSA HER ŞEY BİTER DİYE! BİTİRDİN İŞTE HER ŞEYİ MUTLU MUSUN? MUTLU MUSUN!?"

Bir yandan ağlıyor bir yandan Minho'ya vuruyordum. O ise sadece yeri izliyordu.

"Vurma ona!"

"SEN HALA KONUŞUYOR MUSUN ORDA? NE O, O SAÇLARINI TEK TEK KOPARMAMI FALAN MI İSTİYORSUN!?"

Milen bağırmam ile duvara iyice sinmişti. Son kez Minho ya bakıp arkamı döndüm. Tam giderken bileğimden tutan güçsüz el ile duraksadım. Kafamı çevirdiğimde göz göze gelmiştik. Gözleri dolu doluydu burnu ve yanakları kızarmıştı. Bileğimi hızla elinden kurtardım.

"DOKUNMA BANA YÜZÜNÜ BİLE GÖRMEK İSTEMİYORUM! BİR DE HALA YÜZSÜZ GİBİ BENİ DURDURUYOR MUSUN?"

"J jisung lütfen yapma. Gerçekten göründüğü gibi değil gerçekten. Her şeyi bitirme lütfen ben sensiz yapama-"

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin