Alarmın sesiyle uyandım bu gün gezi vardı. Dün geç saate kadar uyumamıştım uyku tutmamıştı. Otobüsle kamp alanına gideceğimiz için üstüme bulduğum kalın bir sweat geçirdim, sweate uygun siyah bir eşofmanla kombini tamamlayıp valizimi aldım. Bir valiz ve bir sırt çantasıyla evden çıktığımda aslında evden uzaklaştığım için sevinmiştim. Otobüs geldiğinde yine en arkada ki yerime yerleştim bu gün erken çıkmıştım o yüzden neredeyse kimse yoktu. Jisung'un bineceği durağa geldiğimizde kalbim istemsizce hızlanıyordu. Elindeki valizi ve sırtındaki sırt çantası ile Jisung'u gördüm. Arkaya doğru ilerlerken beni görmüş ve yutkunmuştu.
"Biraz daha ayakta dikilirsen dünkü olaylar yine yaşanacak otur şuraya"
Yanımdaki koltuğu işaret ederek ona baktım. Derin bir nefes verip yanımdaki koltuğa yerleşti. Trafik yoktu ve biz okula gayet erken gelmiştik. Gezi otobüsü saat 8.30'ta kalkacaktı şuan saat 7.40'tı. Otobüsten inip okulun içine girdik. Bizden önce gelen Jeongin ve Changbin yanımıza geldi.
"Biz de ne zaman gelecekler diyorduk."
"Siz neden bu kadar erken geldiniz?"
"Evet?"
"Evden uzaklaşmak için, ne kadar erken o kadar iyi hyung"
Jeongine gülümsediğimde sırtıma binen ağırlık ile sendeledim.
"Günaydınnn"
"Hyunjin öyle atlanır mı ya"
Söylenen sözle Jisung'un üstüne atlayan Felix'i gördüm. Fakat Jisung benim kadar dayanamamıştı aniden gelen ağırlık ile Felix ile birlikte yere kapaklandılar. Hyunjin büyük bir kahkaha patlattığında bende duramadım.
"Felix napıyorsun ya of"
"Ananı belim"
"Nasıl atlanırmış gördüm Felix merak etme"
"Jisung sende de hiç güç yokmuş lan"
"Sabah sabah ne gücünden bahsediyorsun sen ya daha uyanamadım amk"
Elimi yerdeki Jisung'a uzattım. Elimden destek alıp ayağa kalktı. Dakikalar sonra içeri elindeki poşetler ile Chan ve Seugmin girdi.
"Olum elinizdekiler ne lan"
"Kamp için"
"Onu anladıkta ne var içinde?"
"Ne olur olmaz diye yara bandı, fener, pil, sargı bezi, biraz atıştırmalık, dürbün, düdük, ağrı ke-"
"Oha"
"Garantiye alalım dedik"
"Neyse Yeonjun ve diğerleri nerde?"
"Bilmem"
"Durun yazayım"
Papatya çayı sevmeyen bizden değil!
Felix
Olum nerdesiniz lanSoobin
Yeonjun salağı papatya çayı almaya gitti onu bekliyoruz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
FanfictionZorbalık gördüğü için okulundan ayrılan jisung, "özel lee koleji" ne yazılır. Yeni dostluklar ve düşmanlıkların olduğu bu okulda okulun popiler ve zorba çocuğu Lee Minho ile yaşayacağı olaylardan habersizdir. 1. #han 1. #leefelix 1. #jisung