(Minho)
Chan ile erkenden kalkmış okula gidiyorduk. Bana sürekli Seungmin'i anlatıyordu. İçim dışım Seungmin oldu amk.
"Ama görsen nasıl odaklanmış kitaba, öyle güzel görünüyordu ki"
"Çok güzeldi anladım Chan kaçıncı söyleyişin bu"
"O güzelse benim ne suçum var lan pis kedi"
"Pis kedi deme bana"
"Neden?"
"Jisung diyordu onu banaa"
"Minho"
"Efendim"
"Beynini sikim"
"Pü terbiyesiz"
"Sus büyüklere saygılı ol"
"Sen grubu kurdun mu?"
"Evet, Jeongin'i de aldım yazdım hocaya"
"He iyi bari"
Sonunda okula gelmiştik. Bu gün beden dersi vardı mutluydum. Jisung'u en mutlu gördüğüm derslerden biriydi beden dersi, o mutluysa bende mutluyum. Sınıfa çıkıp eşyalarımızı bıraktık. İlk iki ders Namjoon hocanındı Matematik derslerini seviyorum.
~🐺~🐰~🦊~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰
Namjoon hoca'nın tahtaya yazdıklarını deftere geçiriyor bir yandan da Jisung'u kontrol ediyordum. Halsiz görünüyordu.
"Minho, tahtayı geçiriyorsun değil mi?"
"Ah, Evet hocam yazıyorum"
"Umarım öyledir"
"Hocam valla"
"Tamam oğlum inandım neyine bu kadar ısrar ediyorsun"
"Özür dilerim hocam"
Çalan zil ile rahatlamıştım şimdi ki ders bedendi.
"Görüşürüz çocuklar"
"Görüşürüz hocam"
Hoca sınıftan çıktıktan sonra herkes ayaklanmış eşyalarını alıp alt kata inmeye başlamıştı.
"Minho gel bizde inelim"
"Tamam gel"
Hyunjin ile aşağı inip soyunma odasına girdik herkes buradaydı. Sol köşede ki kabinden çıkan Jisung ile yüzüme bir gülümseme takınmıştım. Mutlu görünüyordu. Hyunjin'in aniden bana fırlattığı çanta ile sendeledim.
"LAN SALAK ÇANTA ÖYLE FIRLATILIR MI PİÇ"
"Sabahtan beri sesleniyorum bakmıyorsun ki mal"
"Tamam sus üstünü değiştir bekliyorum"
"Tamam be"
Hyunjin kabine girdikten sonra bende sırtımı duvara yaslayıp etrafı izliyordum. O sırada beni izleyen bir çift göz ile karşılaştım. Jisung pür dikkat beni izliyordu. Gözlerini gözlerime çıkarttığın da bakışlarını direkt üzerimden çekip Felix'e döndü. O sırada kabinden çıkan Hyunjin ile ona döndüm.
"Hyunjin"
"He ne oldu"
"Ben aşkımdan geberiyorum"
"Ne diyorsun amk"
"YANAYIM YANAYIM ATEŞLERDE YANAYIM DİYORUM"
"MİNHO KENDİNE GEL NE ALAKA ŞİMDİ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
FanfictionZorbalık gördüğü için okulundan ayrılan jisung, "özel lee koleji" ne yazılır. Yeni dostluklar ve düşmanlıkların olduğu bu okulda okulun popiler ve zorba çocuğu Lee Minho ile yaşayacağı olaylardan habersizdir. 1. #han 1. #leefelix 1. #jisung