~13~

5.8K 477 279
                                    

(Jisung)

Alarma sesi ile gözlerimi yavaşça aralanmıştı. Karnımın üstünde hissettiğim sıcaklıkla karnıma baktım. Yanımda yatan Minho bana sarılmış uyuyordu. Belimi tamamen kedisine sabitlemişti. Ondan ayrılmak istemiyordum ama yapacak bir şey yoktu. Yavaşça ellerini karnımdan çektim. Yattığım yerde ona döndüğümde tekrar belimden tutup bana sarıldı. Şu an olduğumuz pozisyon hiç iyi değildi. Minho'nun sıcak nefesini yüzümde hissediyordum. Kalp atışlarım hızlanmıştı. Kendimi Minho'dan kurtarmak için aşağı doğru kaymıştım tek sıkıntı Minho'nun kafamı göğüsüne yaslamış olmasıydı. Olduğum yerde öylece donmuştum. Bir süre aynen bu şekilde kalmıştık. Hyunjin'in çalan alarmı ile kendi mi Minho'dan kurtarmak için tekrar çabaladım.

"Minho, Minho"

Yavaşça gözlerini aralamıştı. Beni gördüğünde gözleri fal taşı gibi açılmış ve bana sardığı ellerini gevşetip benden uzaklaştı.

"Jisung özür dilerim"

"Tamam tamam hadi kalk daha buraları toplayacağız diğerlerinide uyandıralım."

"T tamam"

Kızarmıştı. Lee Minho kızarmış yüzüyle tam karşımda soluklanıyordu. Ayağa kalkıp ayakkabımı giydim. Hızla Felix'in yanına gittim.

"Pişt, hadi kalkın toplayalım şurayı"

"Yağ of durun az saat daha 6.30 yağ"

"KALKIN LAN"

"JİSUNG BAĞIRMA"

"ASIL SEN BANA BAĞIRMA"

"NE DİYORSUNUZ AMK"

"KALKIN AMK"

"OKULDA KÜFÜR ETMEYİN!"

"TAMAM SUSUN"

"NE OLUYO LAN"

"BİLMİYORUM"

"Hepiniz malsınız"

Diyen Minho ile herkes gülmeye başlamıştı. Birkaç dakika sonra herkes iyice uyanmış ortalığı temizlemiştik. Hyunjin ve Felix yastık ve yorganları eve götürmek için çıkmışlardı. Bizde geri kalan yerleri toplayıp üstümüzü değiştirmek için aşağı indik. Soyunma odası çok karanlıktı, girip girmemek arasında gidip geliyordum.

"Neden girmiyorsun?"

"Birisi zamanında karanlıkta beni buraya kitlediği için korkuyor olabilir miyim acaba?"

"Özür diledim ya"

"Korkularım bir özürle geçmiyor maalesef"

"Of korkak sincap"

"Pis kedi"

Minho yanımdan geçip odanın ışığını açtı.

"Gel hadi"

Peşinden soyunma odasına girdim. Kabinlerin birine girip üstümü değiştirdikten sonra gömleğin düğmelerini iliklerken kabinden çıktım.

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin