~FİNAL~

2.1K 217 312
                                    

(3 Yıl sonra)
(Minho)

"Hyung bu gün saat kaçta gideceksiniz?"

"Bilmiyorum Jeongin çok gerginim"

"Sakin ol hyung emin ol Jisung iyi karşılayacak 3 yıldır sevgilisiniz!"

"Doğru, 3 yıl oldu değil mi? Ama ama yine de az değil mi? ya kabul etmezse!?"

"Merak etme hyung, bir sorun çıkmayacak bundan eminim"

"Umarım..."

Ben odanınn içinde bir oraya bir buraya giderken Jeongin beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Bu gün Jisung'un doğum günüydü. Ama Felix ve Hyunjin iki gün önce Avusturalya ya gittiği için oldukça üzgündü sürekli Felix'i özlediğini söyleyip duruyordu. Ben Jeonginle konuşurken aniden odaya giren Changbin ile ona döndüm.

"Changbin ben ne yapacağım nasıl söyleyeceğim, yüzüğü beğenir mi ki? Ya beğenmezse? Tokat yeme ihtimalim yüzde kaç ulan cevap versenize"

"Lan bir dur amk sakin ol. Bu arada tokat yeme ihtimalin en fazla yüzde yü-"

Jeongin, Changbin'in koluna bir tane geçirdikten sen gülerek bana dönmüştü.

"Hyung sen buna bakma şaka yapıyor. Hem güzel bir teklif sunarsan hayır diyeceğini hiç düşünmüyorum."

"Nasıl teklif edicem ki?"

Changbin boğazını temizleyip bir adım öne çıkıp Jeongin'in önüne diz üstü çöktü.

"İzle kardeşim aynen şöyle yapacaksın bak şimdi"

Omuzlarını dikleştirip ellerini sanki bir kutu gibi açıp konuşmaya başladı. Jeongin ise bir ona bir bana bakıyordu.

"Bu günden sonra bir ömür boyunca benimle ev faturalarını öder misin sevgilim?"

"AY EVET EVET ÖDERİM VALLA ÖDERİM!"

"Bu nasıl teklif amk. Ayrıca Jeongin enayi misin amk? LAN ADAM SANA FATURA DİYO FARUTA! EV FATURASI."

"Ne var yani? Ben onla fatura da öderim"

Changbin hafifçe sırıtıp yerden kalkmış ardından Jeongin'in dudaklarına yapışmıştı.

"Iy gidin başka yerde yiyişin amk"

"Kes lan kedi"

"O kedi seni s-"

"Tamam sus be! Jisung gelir az sonra ona hazırlan sen"

Aniden aklıma gelen şey ile odadan çıkmış salona gitmiştim. Chan ve Seungmin salonu süslüyordu.

"Her şey hazır di mi?"

"Hazır hazır merak etme"

"Cidden çok teşekkür ederim"

"Senin için değil Jisung için yaptık hıh"

"Aman tribinde eksik kalmasın zaten köpke seni"

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin