Sınıfa girdiğimizde daha hoca gelmemişti hemen yerime oturup beklemeye başladım. Sınavdan korkuyormuydum? Hayır, sadece Minho'yu hüsrana uğratmak istemiyordum. O kadar anlattı ona rağmen düşük alırsam yüzüne bile bakamam. Hoca sınıfa girdiğinde hepimiz ayağa kalmıştık.
"Oturun çocuklar"
Ben otururken önce Minho'ya bakmıştım. Gerçekten rahat görünüyordu. Sınav kağıdı dağıtılırken önüme gelen kağıt ile bir süre bakışmıştım.
"Sınav süresi 40 dakika başarılar"
Ben kağıt ile bakışırken çoktan herkes başlamıştı. Derin bir nefes alıp kağıda döndüm ve soruları aynen Minho'nun anlattığı gibi yapmaya başladım.
Zil çaldığında ben son soruya bakıyordum hoca kağıtları toplamaya başlamıştı. Lanet olsun iki şık arasından hangisiydi bu!?
"Tanrım lütfen tutsun"
C şıkkını işaretliyip kağıdı hocaya uzattım. Hoca sınıftan çıkınca Minho hemen yanıma geldi.
"Nasıl geçti? Anlattıklarım aklında kalmış mı? Zorlandın mı?"
"Sakin ol Minho. Eh işte diğer sınava göre iyiydi ama sen anlatmasan kesinlikle yapamıyacaktım"
"Oh rahatladım kaç bekliyorsun peki?"
"25?"
"Ciddi misin?"
"Bilmem öyle miyim?"
"Öylesin"
"Senin nasıl ge-"
"MİNHO!"
Geldi yine cırtlak sesli sarı çiyan. Sözümü yarıda kesmesi yetmiyormuş gibi birde Minho'ya yanaşıyordu yolucam saçını görücek şimdi. Ben içimden sabır dinlenirken Minho kızı kendinden uzaklaştırmaya çalışıyor fakat kız resmen sülük gibi yapışıyordu ona.
"Sınavınız varmış nasıl geçti? Ben yeniyim diye girmedim"
"İkimizin de iyi geçti Sar- Milen"
"Aslında Minho'ya sormuştum ama-"
"Sevgilisinden yanıt alman yeterli diye düşünüyorum"
Gözlerimi Minho'nun koluna sardığı ellerine indirdim. Fakat o ellerini çekmek yerine Minho'ya daha da yakınlaşıyordu.
"Milen bırakır mısın? Yemekhaneye ineceğiz eğer gitmek istersen zemin katta"
Minho kendini kızdan kurtarıp koluma girdi.
"Gidelim Jisung"
"Görüşürüz Milen"
"Peki görüşürüz"
~🐺~🐰~🦊~😺~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰
(Minho)
Okuldan çıktığımızda Jisung'un ısrarları ve Milen'e sürekli sövmesi sonucu saç boyası almak için markete gelmiştik. Ne kadar kızıl saçlarımı sevsemde Jisung istiyorsa yapacaktım. Aslında bir yandan Milen'dan kurtulmak için iyi bir fikirdi.
"Jisung"
"Hm"
Elindeki boyaları incelerken bir yandan beni dinliyordu.
"Milen yine saçımı beğenirse ne olacak?"
"O zaman sarı saçlarına veda eder yeterli bir cevap mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
FanfictionZorbalık gördüğü için okulundan ayrılan jisung, "özel lee koleji" ne yazılır. Yeni dostluklar ve düşmanlıkların olduğu bu okulda okulun popiler ve zorba çocuğu Lee Minho ile yaşayacağı olaylardan habersizdir. 1. #han 1. #leefelix 1. #jisung