~11~

6.2K 523 549
                                    

Öğle arasının üstünden 3 ders geçmişti ve dersler bitmişti ama biz temizlik için burada kalacaktık. Sınıfta çantamı hazırlarken Changbin her zamanki gibi söyleniyordu.

"Jisung senin yapacağın kavgaya sıçayım okul temizliği kitlediler amk"

"Olm sen gelip çocuğa yumruk geçirmeseydin cezaya kalmazdın ben kendimde hallederdim hem"

"Aynen çok güzel hallettin çocuk istese kolunu kırardı teşekkür etmek yerine azarlıyo"

"Tamam teşekkür ederim mfösnsşmd"

Çantaları toparlayıp üst kata çıktık ilk önce üst sınıflardan başlayıp spor salonuna kadar temizleyecektik. Üst kata çıktığımızda ilk baştaki sınıfa girdik. Minho ve diğerleri de bizi bekliyordu.

"Nerde kaldınız olm ağaç olduk"

"Changbin hazırlanamadı napayım"

"Vallahi yalan külliyen yalan asıl ben seni bekledim"

"Tamam kimin beklettiği falan önemli değil hadi başlayalım."

Herkes onay verdiğinde el birliğiyle sınıfı temizlemeye başladık.

~🐺~🦊~🐰~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰

Yaklaşık 2 saatir okuldaydık ve üst katı daha yeni bitirmiştik. Hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı.

"Off daha sadece 1 kat bitirdik hava da kararıyo"

"Gitsek mi artık?"

Herkes birbirine bakıp bir fikir arıyordu ama bu ortamdan bir fikir çıkmadı çokta mümkün değil gibi gözüküyor. Sessizli bozan Hyunjin oldu.

"Ya abi ben hep şeyin hayalini kurmuşumdur"

"Neyin?"

"Gece okulda kalmanın"

"Bunu kurmayan var mı"

"Varsa bizden değil"

Neyden bahsettiklerini anlamamıştım ama evet, herkes en az bir kez bunun hayalini kurmuştur. Hyunjin hızlıca Minho'ya yanaştı.

"Minhocum canım bebeğim"

"Ne var Hyunjin"

"Şimdi biz ailelerden izin alsak sende ba- müdürden izin alsan biz bu gün okulda kalsak hem temizliğide bitiririz"

"Sizin aileniz izin verirse bakarız"

"Adamsın"

Anlık yaşadığım şokla Hyunjin'e döndüm.

"Burda mı kalıcaz!?"

"Evet, hadi arayın aileleri izin verirlerse gerisi kolay eve gider yastık falan getiririz okulun petekleride yanıyo yastık yeter sabahta erken kalkar yastıkları geri götürürüz benim ev yakın"

"Tamam neden olmasın güzel aktivite olur"

"O zaman telefonları çıkarın beyler"

"Hyung annem izin vermeyebilir benden çok ümitlenmeyin"

"İznide alırız be bebeğim"

"Hyunjin annemi biliyorsun"

"Ben alırım izni sen ara"

Ağzım açık şekilde Changbin'e bakıyordum Hyunjin'de Changbin'e katılmıştı. Jeongin bu iki delinin hareketlerine gülerken telefonunu çıkardı.

"Alın deneyin şansınızı"

Changbin ve Hyunjin telefonu alıp arka sıraya geçtiler. Telefon çalarken bizde yanlarına geçtik. En sonunda telefon açıldı.

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin