~26~

3K 281 180
                                    

Jisung adamın sesini duydukça elimi daha da fazla sıkıyordu. Açıkcası öyle davranınca kendimi bir kahraman gibi hissediyorum. Adam sustuğunda sadece birbirimize bakıyorduk. Aradaki sessizliği bölen bir anda önümüze atlayan zombi olmuştu.

"AMK YAVAŞ GEL LAN"

Hyunjin adama atarlanırken bir yandan da arkamıza geçiyordu korkak herif. Zombi gittikten sonra Chan konuşmaya başladı.

"Hadi görev kağıdı nerde bulalım şunu artık amk"

"Chan haklı bu oda da takılı kaldık resmen"

"Aman aman hemen koruyun zaten birbirinizi"

"Hyunjin sus"

"Yo yo"

Chan, Hyunjin'e doğru ilerlediğinde Hyunjin kaçmaya başlamıştı tabi ki arkasından ona doğru ilerliyen zombiden habersizdi. Chan adamı görünce olduğu yerde durmuştu.

"Ne oldu Chan ha yakalayamadın mı? "

Adam elini Hyunjin'in omzuna koyduğunda Hyunjin'in yüzünü görmeliydiniz djskdhksj taş kesildi. Hyunjin yavaş yavaş arkasını dönüp adamı gördükten sonra bir çığlık patlatıp yere yığıldı. Adam bir ona bir bize bakarken geldiği yere geri döndü.

"Amk bayılmış bu"

"Ne djsksjakjd"

"Durun fotoğrafını çekicem djskjdkd"

"Drama Queen amk"

Felix hızla Hyunjin'in yanına gidip ayıltmaya çalıştı.

"Lan gerizekalı uyansana"

"Felix dur çocuğu tokat manyağı yaptın amk"

"Nasıl ayıltmayı düşünüyorsunuz sayın Doktor Changbin?"

"Ya bir susun ben taşırım onu. Felix yardım et bana şu malı sırtıma alayım"

Felix, Hyunjin'i yerden kaldırmış Chan da onu sırtına almıştı. O sırada bizde görev kağıdını arıyorduk.

"Minho!"

"Efendim"

"Çekme şu kolunu"

"Görevi arıyorum"

"Görevi ararken benim kolumu da ayıracaksın"

"Özür dilerim sincabım"

"HYUNG BULDUM"

Jeongin elindeki kağıdı bize gösterirken ona doğru ilerledik.

"Yemin ederim şu oda da göreve odaklanan tek kişi var ismi lazım değil canım sevgilim"

"Tamam Changbin en aşık sensin"

Jeongin bize gülerken elindeki kağıdı açmış okumaya başlamıştı.

"Duvarlardaki desenlere dikkat et! Seni bir yere yönlendirebilir. Oraya git ve görevini yap ancak asla yanlız kalma."

Jeongin kağıdı okuyup bize döndü. Hepimiz duvarlara bakmaya başladığımızda kan ile yazılmış, boya olduğu belli, yazılar ve okları fark ettik. Seungmin duvara yaklaşıp biraz inceledikten sonra bize döndü.

"Bu tarafı gösteriyor önden ben giderim"

Seungmin önümüzde biz arkasında ilerlerken başka bir odaya gelmiştik oda da duran toplar ve duvara sabitli bir pota vardı. Felix hızla potaya ilerledi ve elini potanın arkasındaki boşluğa götürdü.

"BULDUM!"

"Neyi?"

"Görev kağıdını Jisung neyi olacak"

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin