~38~

2.3K 243 244
                                    

(Jisung)

Aynı anda çalan 8 alarm ile uyanmak pekte hoş bir deneyim olmamıştı. Herkes afallamış biçimde birbirine bakarken diğer odadan gelen Jeongin ile ona döndük.

"GÜNAYDINNNN"

Bu çocuk nasıl bu kadar enerjik olmayı başarıyor cidden hayran kalıyorum. Sabah erken kalkıp enerjisi tam olan insanlara büyük saygım var cidden büyük bir başarı. Yattığım yerde gerinirken aniden belime sarılan eller ile yan tarafıma döndüm.

"Günaydın sincabım"

"Günaydın kedicik"

Bunu diyip dudaklarına küçük bir öpücük bırakmış ardından da ona sarılmıştım. Güvende hissettiriyor... Minho saçıma küçük öpücükler bırakırken benim gözlerim tekrar kapanıyordu.

"Hey hey uyumak yok güzelim. Okula gideceğiz"

"Ama uyumak istiyorum"

"Bende sana sarılıp uyumak istiyorum ama işte yapacak bir şey yok."

"Of tamam"

Yavaşça yattığım yerde kalkıp banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktıktan sonra salona geri döndüm.

"Kahvaltı olarak ne istersiniz?"

"Ya fark etmez bir iki şey atıştırır çıkarız"

"Sincabıma katılıyorum"

"Peki öyle olsun"

Chan oturduğu yerdrn kalkıp mutfağa ilerlemişti. Ben tekrar gelip Minho'nun yanına oturmuştum.

"Hala çok uykum var"

"Okula gideceğiz kalkamazssın"

"Of ya"

~🐺~🐰~🦊~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰

Evden çıkmıştık 8 kişi sürü gibi otobüs durağında bekliyorduk. Otobüs geldiğinde hızla arka tarafa geçmiştik. Otobüs hareket ettiğinde aniden üstüme uçan Hyunjin ile küçük bir şok yaşamıştım. Minho hemen beni belimden tutup kendine çekmişti.

"İyi misin?"

"İyiyim sorun yok da Hyunjin sen nasıl üstüme uçtun amk"

"Otobüs bir anda hareket edince tutunamadım"

"Ayakta uyuyorum demiyorda"

Konuşan Felix ile hepimiz gülmeye başlamıştık. Otobüste resmen anırdığımız için herkes bize bakmıştı ama sorun yok. Okul durağına geldiğimizde hızla otobüsten inip içeri girdik. İlk olarak Jeongini sınıfına bırakmış ardından sınıfa çıkmıştık. Çantamı sıraya bıraktığım gibi kafamı sıraya koyup uyumaya çalışmıştım. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken yanımda hissettiğim hareketlilik ile tekrar araladım gözlerimi.

"Ders başlayacak sen hala uyku derdindesin tembel sincap"

"Of ama uykum var"

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin