~28~

2.6K 274 214
                                    

"Sincabım lütfen"

"Sus konuşma benimle"

"Jisung bak neden trip attığını söyle bari anlatayım"

"Milen'i bana anlamamıştın Minho"

"Ya kızın duygularını incitmemek için sadece kısa bir süre beraberdik."

"..."

"Sevgilim susma lütfen ya valla benim bir suçum yok"

"..."

"Bak söz veriyorum kızı kendimden uzak tutucam konuşucam bırakır peşimi hadi ya"

"Söz mü?"

"Söz valla söz"

"Gözüm üstünde Lee Minho şimdi yat zıbar"

Bunu dedikten sonra aramıca bir yastık koymuş ve bana sırtını dönmüştü. Derin bir nefes alıp yastığı aramızdan alıp Jisung'un kafasının altına geri koydum. Bana bakmaya bile tenezzül etmedi vicdansız sincap.

"Ya Jisung"

"Uyu Minho"

"Peki"

~🐺~🐰~🦊~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰

Sabah kalktığımda Jisung yanımda yoktu. Hızla yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Mutfağa gittiğimde kahvaltı sofrasını hazırlayan Jisung ile karşılaşınca içime su serpilmişti. Hızla yanına gidip arkasından ona sarıldım.

"Günaydın Sincabım"

"Günaydın kedicik"

"Oh be sonunda kedicik dedin bu artık trip atmadığın anlamına geliyor di mi? "

"Bilmem öyle mi?"

Şuan gülümsediğine o kadar eminim ki.

"Öyle"

"Tamam şımarma hadi yemeği yiyip gidelim okula"

"Tamam be"

Kahvaltıdan sonra üstümüzü giyinip evden çıktık. Durağa yürürken ne o ne de ben tek bir kelime etmiştim. Otobüs geldiğinde kartları basıp en arka koltuğa doğru ilerledik. Jisung cam kenarına geçip dışarıyı izlemeye başlamıştı. Ben ise en güzel manzaram olan onu. Bir süre sonra otobüsten inip okula doğru yürüdük. Telefonuma gelen bildirim ile kafamı yoldan kaldırdım.

Salak Hyunjin

Salak Hyunjin
Minho arka kapıdan gelin lütfen

Minho
Ne alaka lan şimdi

Salak Hyunjin
Amk Milen kapının önünde seni bekliyor bizi görür görmez koştu amk Jeongin'i sıkıştırdı iki saat nerde minho diye GELME AMK

Minho
Hay amk
Tamam Jisung'u ikna edip arka kapıdan geliriz siz bırakmayın onu

Hyunjin
Tamam

Telefonu cebime koyup tam olarak okul kapısına yaklaştığımız da Jisung'u durdurdum.

"Ya sincabım bir şey diyeceğim"

"Evet"

"Bu gün arka kapıdan mı girsek içeri acaba"

"Neden ki?"

"Ya öyle canım istedi"

"Kötü bir yalancısın Lee Minho dökül"

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin