~25~

3.1K 285 190
                                    

Korku Evi yazısını gördüğümde içim ürpermişti.

"Minho burdan canlı çıkabileceğimize emin misin koçum? "

"Hyunjin ve Jisung dışında hepimiz net çıkarız ama onları bilemem"

"İçerisi çok karanlık olacak mı?"

"Evet, karanlık ama fenerimiz olacak sincabım ve yanında ben varım"

"Peki"

Minho kapıyı açıp içeri girdiğinde bizde arkasından içeri girmiştik. İçerisi şimdiden çok karanlıktı.

"Hoş geldiniz"

Gelen ses ile ürküp Minho'ya sığınmıştım. Yavaşça ona doğru kayıp elini tuttum. Elini sıktığımda yavaşça kulağıma eğildi.

"Sakin ol güzelim"

"Hoş bulduk abim"

Hyunjin hiç değişmiyor. Hepimiz yanyana durmuş adamın tekrar konuşmasını bekliyorduk.

"Artık benim alanımdasınız. Buraya bir kez girdiniz dediklerimi yapmazsanız çıkışınız olmayacak"

"Anladık abim"

"Şimdi yavaşça kapıyı açın ve içeri girin. Oyun başlasın"

Herkes telefonlarının flaşlarını açmıştı. Chan önden ilerleyip kapıyı açmış ve içeri girmişti.

"Durun."

Hyunjin'in sesi ile hepimiz durmuş ve ona dönmüştük.

"Herkes sağ ayağı ile girsin içeri"

"Bende tam ne zaman saçmalayacak diyordum"

"Siz ne anlarsınız be ve lixie neden öyle diyorsun kalbim çıt kırıldı."

"Eğer şimdi susmazssan emin ol kırılan tek şey kalbin olmayacak Hyunjin"

"ABİ GÖRÜYORSUN Dİ Mİ BAK DEĞERİM BİLİNMİYOR İŞTE"

"Görüyorum hyunjin. Geçer geçer tripler kalıcı değildir"

"Abim adamsın"

"Eyvallah"

"Olum sen nasıl heryerde böyle birileri ile kaynaşıyon amk"

"Meslek sırrı be Changbin."

Ben onlara gülerken Minho yanımdan ayrılmış odayı incelemeye başlamıştı. Yukarıya bakıp konuştu.

"Abi biz ne yapıcaz burda?"

"Görev kağıdını bul"

"Eyvallah abim"

Herkes etrafta görev kağıdını ararken bir anda gelen yüksek ses ile Hyunjin bir çığlık atmış ve Felix'e sarılmaya kalkışmıştı. Sonuç olarak Felix'den güzel bir tokat yemişti. Changbin, flaşı yere doğru tuttuğunda derin bir nefes alıp bize döndü.

"Sakin olun yerde küçük maytaplar var. Üstüne basınca ses çıkarıyor korkmayın o ka- ANANI SİKEYİM"

Zombi gibi giyinen adam aniden önümüze atladığında hepimiz duvarın en köşesine kaymıştık. Hyunjin ile beraber en arkaya geçip bağırdığımızda adam bize doğru ilerlemiş ardından geri dönüp yan taraftaki masanın üstüne bir kağıt bırakmıştı. Adam gitmeden önce Jeongin'i işaret edip kağıdı almasını istemişti. Jeongin yavaşça yerinden ilerleyip masaya yaklaştı kağıdı alıp yanımıza döndüğünde adam gitmişti.

"Amk çok gerici"

"Hyunjin ve Jisung'u izlemekten ortamı ciddiye alamıyorum"

"SUS LAN CÜCE CHANGBİN"

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin