"MİNHO HADİ GEÇ KALDIK!"
"Tamam geliyorum sakin ol sincap"
Minho ile evlenmemiz üzerinden tam olarak 2 ay geçmişti. Bu süreç boyunca oldukça iyi geçinmiştik. Kendi evimize çıkmıştık, kedi sahiplenmiştik ve daha bir çoğu şimdi ise bizimkilerle buluşmak için hazırlanıyorduk. Daha iki dakika önce Felix'in mesajına görüldü attığım ve bizi yarım saattir bekledikleri için azar yemiştik. Bu gün grupça sahile gidecektik hava denize girmek için tam ideal bir sıcaklıktaydı ayrıca bizimde buluşmamız için bir bahanemiz olmuştu.
"Tamam hazırım hadi çıkalım"
"Her şeyi aldın değil mi?"
"Evet konutanım her şey hazır!"
"Güneş kremi?"
"Burada"
"Yedek kuyafetler"
"Burada"
"Güneş gözlükleri?"
"Onlarda burda hadi Felixden daha fazla azar işitmeden çıkalım artık"
"Tamam tamam"
Minho ile beraber hızla evden çıkıp aşağı indiğimizde apartman kapısının önündeki altılıyı görmemizle gülmemizi tutamamıştık.
"BEN SİZİN AMINIZA KOYİM OLUM BU NE HAL LAN!?"
Minho bunları Hyunjin'in tamamen bembeyaz güneş kremiyle kaplı yüzüne bakarak söylemişti.
"Ne varmış lan halimde!"
"Bu malların hiç biri söylemedi mi lan sana?"
"Neyi?"
Hızla cebimden telefonumu çıkarıp kamerasını açtığımda ilk önce Hyunjin'in bir fotoğrafını çekmiş ardından da kamerayı açarak telefonu eline vermiştim.
"Bunu"
"LAN BU NE! HASSİKTİR!"
Hyunjin elindeki telefonu hızla bana verip elleri ile yüzündeki kremi dağıtmaya başladığında hepimiz gülmeye başlamıştık. Onca yıl geçmişti fakat o hala aynı Hyunjindi.
En sonunda Hyunjin yüzündeki tüm kremi dağıttığında derin bir nefes almış ve tekrar bize dönmüştü."Evet bu sorunda çözüldüğüne göre öhöm... yola çıkabiliriz değil mi?"
"Hadi herkes arabalara"
Hepimiz arabalara dağıldığımız da Minho ile beraber kendi arabamıza gelmiştik. Eşyaları arka kısma koyduktan sonra bizde arabaya binmiş ve yola çıkmıştık. En önden Chan ve Seungmin gidiyordu biz de hemen onların arkalarındaydık. Bir süre sonra radyoya uzanıp radyodan bir şarkı açmıştım. Ben şarkıya eşlik ederken Minho da arada gözünü yoldan ayırıp bana bakıyor sonra ise yola geri dönüyordu.
"Don't wanna leave you anymore"
Ben şarkının sözlerini yüksek sesle söylediğimde aniden şarkıyı devam ettiren Minho ile ona dönmüş ve onunda tam olarak gözlerime baktığını fark etmiştim.
"Oh, darling, all of the city lights
Never shine as bright as your eyes"Gözlerinin içi parlarken söylediği sözler ve o huzur verici sesi... kalbimi tekrardan fethediyordu.
"Gözlerin fazla güzel biliyorsun değil mi Jisung? Dolunay kadar eşsiz ve bir o kadar da güzel fakat bir farkı var..."
"Neymiş o fark?"
"Dolunay gözlerinin yanında sönük kalıyor."
"Bu güzel sözlerinizi neye borçluyum bay Lee?"
"Güzelliğinize Bay Han... Güzelliğinize"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
FanfictionZorbalık gördüğü için okulundan ayrılan jisung, "özel lee koleji" ne yazılır. Yeni dostluklar ve düşmanlıkların olduğu bu okulda okulun popiler ve zorba çocuğu Lee Minho ile yaşayacağı olaylardan habersizdir. 1. #han 1. #leefelix 1. #jisung