Hyunjin yavaş yavaş krakeri yemeye başlamıştı. Kalbim deli gibi çarpıyordu en sonunda gözlerimi kapatıp bitmesini bekledim. En sonunda dudaklarımda hissettiğim yumuşak dokuyla tüm bedenim kasılmıştı. Gözlerimi açıp hızla geri çekildim yüzümün kıp kırmızı olduğuna eminim neyseki ışık kırmızı ve belli olmuyor.
"Gülme komşuna gelir başına Felix dedim ben"
"Anladım Seungmin en atasözü sensin tamam"
"Kes lan civciv"
"Kesin kavgayı diğer odaya geçelimde bitsin artık bu oyun"
"Chan haklı hadi"
Herkes yeni odaya yönelirken ben ve Hyunjin olduğumuz yerde öylece bekliyorduk. Bir süre sonra ona döndüm.
"Neden gitmiyorsun"
"Seni bekliyorum"
"Neden ki?"
"Arkada tek başına kalıp korkma diye"
"Ben korkak biri değilim o yüzden hemen her şeyden korkmam"
"Bende sevdiklerimi arkamda bırakmam Lixie"
Bunu dedikten sonra bana yaklaşmış ve gözlerini gözlerime dikmişti.
"Ama sen bu güven sorununu aşamayacak kadar körsün"
Ne diyor bu? Gerçekten bir şey anlamıyorum.
"Ne demek istiyorsun"
"Etrafında sana değer verenleri göremeyecek kadar körsün çünkü güven sorunun onu görmene izin vermiyor Felix"
İsmimle hitap etmesi beni hem biraz şaşırtmış hem de ürkütmüştü genelde Lixie derdi.
"Neyse hadi gidelim Lixie"
Benden uzaklaşıp kapıya doğru ilerledi bende arkasından gittim.
~🐺~🐰~🦊~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰
(Jisung)
Sonunda korku evinden çıkmıştık. Saat 16.35'e gelmişti ve biz hala dışarda öylece dolanıyorduk.
"Bir kafe de otursak olmaz mı ya"
"Bence parka gidelim çekirdek kola mis işte"
"Changbin'e artı bir diyorum"
"Bana da uyar"
"Kim gidicek çekirdek kola almaya?"
"Ben giderim hyung"
"Sen tek başına gitme"
"Neden?"
"Ben de geliyim mi?"
"Evet, Jisung ve Jeongin siz çekirdek kola alın gelin bizde oturucak yer bulalım park dolu gibi"
"Tamam hemen geliriz"
Jeongin ile marketin yolunu tutmuştuk. Tenha bir alana geldiğimizde gözüme renkli market tabelası çarptı.
"Hyung buradan alıp çıkalım"
"Olur gel"
Markete girdiğimizde içerideki çalışana selam verip çekirdek aramaya başladık. Çekirdek ve kolayı alıp kasaya gittiğimizde bizden sonra gelen iki kişi fark ettim. Uzun boylu olan bir süre Jeongin'i süzmüştü. Gözleriyle yedi bitirdi çocuğu amk. Jeongin'i kolundan tutup kendime yaklaştırdım. Uzun boylu hala bakmaya devam ederken Jeongin cüzdanından parasını çıkartıp kasadaki adama verdi. Adam gülümseyip parayı aldığında bende Jeongin'i omuzlarından tutup hızla dışarı çıkarttım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ BELASI
FanfictionZorbalık gördüğü için okulundan ayrılan jisung, "özel lee koleji" ne yazılır. Yeni dostluklar ve düşmanlıkların olduğu bu okulda okulun popiler ve zorba çocuğu Lee Minho ile yaşayacağı olaylardan habersizdir. 1. #han 1. #leefelix 1. #jisung