~18~

5K 407 458
                                    

Minho benden ayrıldığında Ay ışığında aydınlanan yüzü çok güzel görünüyordu. Kalbim yerinden çıkacak gibi atarken kendime gelmeye çalışıyordum.

"J jisung özür d dilerim bir anda ol-"

"Minho"

Minho sessiz kalmıştı, az önce yaptığından utanç duyuyor gibi görünüyordu.

"Sevdiğin kişiye nasıl bakarsın?"

"Ne"

"Sevdiğin kişiye nasıl bakarsın?"

Minho sözlerime anlam veremezken sorumun yanıtını gözlerimin içine bakarak vermişti. O kadar güzel bakıyordu ki...

"Sana nasıl bakıyorsam öyle bakarım Jisung... Ama bu sadece sana özel olur"

Bakışları... O bakışları bir daha unutabileceğimi sanmıyordum. Şu an öyle bir durumdaydık ki ikimizde ne konuşuyor ne de hareket ediyorduk. Dakikalar boyu sadece birbirimizi izledik.

"Jisung"

En sonunda sessizliği Minho bozmuştu.

"Ben sana çok aşığım"

~🐺~🐰~🦊~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰

Minho ile göl kenarında oturmaya devam ettik. Birbirimize sorular yöneltiyorduk.

"Peki ne zaman aşık oldun bana? Yani ne zaman anladın"

"O gün..."

"Hangi gün?"

"Okulda bir anda ortadan kaybolduğum gün, yanıma gelip bana destek çıkmıştın işte o zaman anladım"

Yüzündeki buruk gülümseme ile bana döndü.

"Sen ne zaman aşık oldun bana?"

"Aslında benim de aynı sayılabilir. Sadece emin değildim"

"Anladım, peki biz şimdi neyiz?"

Gülümsedim. Kafamı Minho'nun omzuna yasladığımda vücudunu kasmıştı.

"Sen şimdi benim sevgilimsin kedicik"

"Sahibim olmaya mı karar verdin sincapcık"

"Hı hı"

Başımı omzundan kaldırdığımda Minho yanağıma küçük bir öpücük kondurdu. Karnımdaki kelebekler durmuyordu. Yüzüme düşen iki damla ile gökyüzüne baktım ayın ışığı hala bizi aydınlatıyordu fakat bulutlarda onunla beraberdi.

"Ah Yağmur yağacak"

"Sıkıntı değil"

"Hasta olmamızı mı istiyorsun kedicik?"

"Ben sana hasta olmuşum gerisi bana koymaz sincapcık"

"Salak djaksjaknskaf"

Ve yağmur başlamıştı. Artık iki üç damla değil tüm yağmur damlaları bize hücum ediyordu. Ayağa kalktığımda Minho hala yerde duruyordu.

"Hey hadi kalk gidelim"

Minho dediğimin aksine yere uzanıp kollarını yanlara doğru açtı. Yere uzanıp yağmur damlalarının ona gelmesine izin vermişti.

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin