~4~

7.5K 612 697
                                    

Daha okulda ilk günümdü ve şimdiden öğle teneffüsü gelmişti bile. Bundan sonraki dersler biraz sıkıcı geçicek gibi gözüküyordu.

"Ağağğa abi 2 ders matematik ve fizik nedir ya"

"İlk defa changbin e katılıyorum"

Felixte başını onaylar gibi salladığında ortaya bir öneri attım.

"Bahçeye mi insek ne dersiniz?"

"Olur"

Hep beraber bahçeye indiğimizde ilk gördüğüm şey üstümüze doğru koşan bir çocuktu. Bize çarpmaması için Felix ve kendimi kenara çekmeye çalışırken hemen aramızdan sıyrılıp içeri girmişti. Seugmin ve Changbin çocuğu görmemişti bile.

"O neydi lan öyle yanımızdan bir şey mi geçti daha demin."

Changbin'in sorduğu soruyla Felix cevap verdi.

"Lan salaklar sabahtan beri çocuk geliyo çekilin diyorum neyini duymuyorsunuz."

Seugmin bizi takmayıp yoluna devam etmişti. Neredeyse bahçenin öbür tarafına kadar gitmişti bile.

Hepimiz beraber armutların oldupu yere geçip oturmuştuk.

"Çıkışta bir yerlere mi gitsek? "

"Bana uyar"

"Bende ödevleri geçen haftadan bitirdim ztn bende gelirim"

"Jisung sen ne dersin?"

"Şey ben bu gün gelemeyeceğim kusura bakmayın hem daha buraya çok alışamadım hemde okul değişimi olunca konular falan çok karıştı biraz onlarla ilgilensem iyi olucak."

"Tamam sen nasıl istersen."

Uzun süredir aynı şekilde sohbet ediyorduk aslında her şey iyi gidiyordu ta ki tam olarak kafam isabet eden basketbol topu olmasaydı daha iyi olabilirdi.

Kafama çarpan topun verdiği acı ile kafa mı tutarken topun geldiği yöne doğru baktım. Minho ve yanında bir kaç kişi daha vardı. İçlerinden biri bize biraz yaklaştı.

"Pardon topu atabilir misiniz acaba?"

Bu çocuk okul kapısında az kalsın bize çarpacak çocuktu şimdi hatırladım.

"Az dikkat etsenize be kör müsüniz çocuğun kafasını yardınız amk"

Changbin olaya gereksiz sert çıkmış gibi hissetmiştim. Onu sakinleştirmek için yerimden kalktığımda oturmasını rica ettim ama olaylar daha da karışmıştı.

"Ne bağrıyorsun lan yanlışlıkla oldu işte."

"Ya madem yanlışlıkla neden gelip adam akıllı özür dinlemiyorsunuz o zaman?"

Yanımda oturan Felix ayaklandığında diğer adının Hyunjin olduğunu öğrendiğim uzun boylu olan çocukla dip dibe tartışıyorlardı. Beni bu durumdan kurtarabilecek tek kişinin Seugmin olduğunu anlayıp kafamı oraya çevirdiğimde Seugmin yerinde yoktu.

Arkamı döndüğümde Seugmin çokta kavgaya karışmıştı bile.

Konu gereksiz uzamıştı. Yanımdaki çocukta aynen benim gibi sadece onları izliyordu. Aniden yanımdan ayrılıp kavganın içine girmişti. Tarafları ayırmaya çalışmıştı fakat şu anda çokta başarılı gözükmüyordu.

"Ya napıyorsunuz?! Delirdiniz mi?"

"Sus Jeongin! Kavgayı başlatan onlardı."

"Ama Chan hyung-"

"Jeongin kenara geç yoksa kalbini kıracağım..."

Çocuk kenara çekilmişti. Bense sadece duruyor ve yaşanan kavganın saçmalığını sorguluyordum. En sonunda dayanamayıp araya girdim.

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin