~21~

4K 342 245
                                    

Uyandığımda yanımda yatan bedene doğru döndüm. Jisung yan tarafımda koluma sarılıp uyumuştu. O olmasa bunca olaydan sonra nasıl yaşayacaktım cidden bilmiyordum. Koluma sarılan Jisung'un uykusunu bölmek istemiyordum o yüzden bir süre daha yatakta öylece beklemiştim. Jisung kıpırdanmaya başladığında ona doğru döndüm gözleri yavaşça açılırken bir yandanda yattığı yerden doğrulmaya çalışıyordu.

"Minho? Sen ne zaman kalktın"

"Yeni kalktım çok olmadı"

"Anladım. Annem gitmiş mi?"

"Sanırım gitmiş içerden ses gelmiyor"

"Tamam aç mısın?"

"Beni daha ne kadar soru yağmuruna tutacaksın sincabım?"

"Sen bana cevap ver sadece kedicik"

"Tamam aç değilim"

"Nedense yalan söylüyorsun gibi hissettim"

"Tamam belki biraz"

Jisung yataktan kalkıp odadan çıktı.

"Neyere gidiyorsun ya"

"İçeri gel hadi"

"Tamam"

Bende yataktan kalkıp Jisung'un peşine takıldım. Mutfağa geldiğimde Jisung dolapta bir şeyler arıyordu. Gidip kollarımı beline sardığımda bunu beklememiş olacak ki bir anda yerinden zıpladı.

"Ah hassiktir"

Kafasını dolabın rafına vurmuştu. Elini kafasına doğru götürürmüştü. Gülerek saçlarını öptüm.

"İyi misin sincabım"

"Ödümü kopardın. Bak birde gülüyor"

Küçük yumrukları ile bana vurmaya çalıştığında kolaylıkla kaçınmıştım. Jisung hala bana vurmaya çalışırken ben salonda ki koltuğa doğru yaklaştım. Jisung bana vurmayı denerken iki kolundan tutup kendimi koltuğa doğru bırakmış Jisung'un üstüme düşmesini sağlamıştım.
Jisung şaşkınlıkla yerinden kıpırdanirken bedenini kendime bastırdım.

"Böyle kalalım sevgilim. Güzel kokuna ihtiyacım var"

"Madem seni rahatlatacak peki"

Jisung kafasını üstüme koyduğunda saçlarını öpüp sarıldım.

"Sen olmasan ne yapardım ben"

"Bilmem antrenmana giderdin herhalde"

"Aaa bak iyi hatırlattın yarın benimle antrenmana gelmek ister misin?"

"Ne yapacağım ben orda ya"

"Sana da öğretirim bir şeyler"

"Bilmem"

"Gelirsin gelirsin"

Gülerek cevap verdi

"Gelirim gelirim"

Jisung yanağıma küçük bir öpücük kondurup üstümden kalktı.

"Hadi şu yemeği yapalım yoksa açlıktan gebereceğiz"

"Tamam hadi yapalım"

~🐺~🐰~🦊~🐱~🐥~🐶~🐿️~🐖🐰

Jisung ile yemek yedikten sonra salona geçip izleyecek dizi aramaya başladık. Yarın pazardı o yüzden şuan rahat takılıyorduk. Jisung'a olan her şeyi anlatmıştım benim yanımda olduğunu her şekilde belli etmişti. Dizi seçme işimiz pekte iyi gitmemişti.

BAŞ BELASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin