Глава 19

316 35 3
                                    

Минаха два месеца от убийството на Дерек. Всеки ден ходех на гроба му и му говорех , разказвах му деня си и какво става с всички ни , не че имаше много за разказване . След срещата ни е Едуард не бях видяла нито една кукла , а от Марша нямаше и следа .

Съсредоточих се в тренировките , но не станах особено добра . Брад и Стейси излизаха всяка вечер , а ние с Хенри и Мат гледахме филми или играехме игри. Откакто Мат се премести при нас наистина няма място да се разминем в къщата , затова решихме да си намерим по - голяма къща .

- Тази не е ли добре ? С четири спални е , но има само една баня. - попита Хенри.

- Не ! Не е добре! Знаеш ли колко време му трябва на Мат в банята ? Като принцеса е ! - отговорих категорично.

- Ей , не е вярно . Просто имам нужди . - възпротиви се Мат.

- Давайте по - сериозно! - скара се брат ми . - В тази къща ще започна да страдам от клострофобия .

- Да , откакто Мат се премести е пренаселено . И тези кашони навсякъде. - каза Стейси .

- Значи искаме къща с четири спални и четири бани, така ли? - попита Хенри .

- Да!!!- отвърнахме всички в един глас .

- Има само една такава . Предлагам да отидем на оглед .

Тръгнахме смело към къщата , вече не бяхме толкова депресирани , говорихме си и се смяхме . Някакси преодолявахме нещата. По пътя видяхме полицай Роджърс .

- Радвам се да ви видя засмяни. - каза той с усмивка - Но по случая на Дерек нямаме никакъв напредък . Нека го караме по - весело накъде сте се запътили ?

- На оглед . - отговори му Хенри - Всички живеем заедно и ни е малко тясно . Имаме нужда от нова къща .

- Пред нас къщата е голяма и я дават под наем . - каза полицая .

- Да не е на онази улица с цветното име , все го забравям? - попита брат ми .

- Да , точно . На Гардения Гардън .

- Ако ни хареса явно ще живеем срещу полицай . - усмихна се Мат.

- По - добре за вашата сигурност . Виждате какви неща стават . - усмихна се Роджърс . - Дългът ме зове . Трябва да тръгвам .

Полицаят помаха и се запъти на някъде .

- Уоу. Сигурни ли сте , че искаме да живеем срещу полицай? - попита Мат .

Търсене на души ( Soulless )Where stories live. Discover now