Седмица след убийството на Кет , Мат никакъв го нямаше. Не идваше на лекции , не ми помагаше с тренировките , не излизаше от къщата си. Със Стейси няколко пъти се опитахме да го изкараме от тях , но не успяхме . Беше изпаднал в депресия . Аз не се чувствах по – добре от него , всяка нощ сънувах как я убивам . Станах убийца и вината ме измъчваше . Кет беше известна в университета и всички говореха за изчезването й . Полицията не правеше нищо по въпроса за наше щастие , защото никой не беше поддал сигнал .
Опитвах се да тренирам с Дерек , но той ме жалеше прекалено много . Постоянно се притесняваше , че мога да се нараня . С него излизахме още няколко пъти и беше прекрасно . Винаги се чувствах добре в неговата компания .
Със Стейс отчаяно се опитвахме да намерим Тиша . Разпитахме приятелите й , колегите й , но нищо не намерихме . Все едно се беше изпарила , което ни претесняваше и то много. Ако е разбрала истината за нас и е избягала , ще продължи да убива , а от списъка в дневника видяхме , че ще си имаме много работа с такива като нея. Опитахме да разберем къде живее , странно никой не знаеше . Тя не беше водила никой в тях . Не издържах и отидох да говоря с Мат .
- Стига си се депресирал и ни помогни.
- Не съм депресиран – каза той – просто не ми се ходи на лекции.
- Да бе... Тогава защо не излизаш с прителите си? Тръгнаха слухове , че ти си направил нещо на Кет и ако не се появиш в университета няма да можеш да ги спреш.
- Ти направи нещо. Нали точно ти я уби.
- Виж , трябва да намерим Тиша , не знаем къде живее , а ти си тукашен . Само ти можеш да помогнеш .
- Не знам къде живее.
- Обеща , че ще помогнеш , а нищо не правиш . Мат , може да има много момчета в положението , в което беше ти . Ако не направим нещо хора ще умират . Сам си видял списъка , знаеш колко са много и какво могат да направят . Не можем да се справим сами. Имаме нужда от помоща ти .
- Добре , ще я намеря . Няма да позволя да умрат други хора. Колко души имаше тя?
- Една . – отговорих му .
- Това не е хубаво . Значи някой продължава да ги прави . Трябва да отидем до фабриката.
ESTÁS LEYENDO
Търсене на души ( Soulless )
FantasíaЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.