Стояхме будни до сутринта. Разказах й за срещата ми с Дерек . Стейси се зарадва . Това момиче се превръщаше в моя най - добра приятелка. Изчакахме да стане по разумен час и тръгнахме към Мат. Чувствах се зле , не исках да му разбием сърцето , но се налагаше . Звъннах на звънеца , но никой не отвори . Опитахме пак. След около 10 минути , в които пръста ми беше залепен на звънеца , Мат отвори .
- Какво течение ви довлече тук , откачалки? - попита сънено той.
Беше само по шорти , но успях да задържа очите си върху лицето му . Добре де , не успях . Иначе как зная , че е бил по шорти .
- Не сме в настроение за шеги. - каза му Стейси - Това , което имаме да ти казваме е важно.
- Влизайте. Чувствай те се като у дома си . - започна да иронизира Мат - Какво имате да ми казвате?
- Имаме информация за изчезванията. - казах му.
- Така ли? Какво намерих те?- май това го разсъни.
- По - добре прочети. - каза Стейси и му даде дневника на прадядо си.
Мат започна да чете , в началото изобщо не му беше интересно , но не след дълго ококори очи .
- Кукли? Сериозно ли? - попита той.
- Да. - отговори Стейси.
- И как можем да ги спрем , като не знаем кои са?
- Ето това е моята роля. - казах уверено - До сега съм разпознала 2 кукли.
- Кои са? - попита дразнителя , който днес не беше особено дразнещ.
- Едната е Тиша , а другата... - направих лека пауза , за да събера смелост да му го кажа - е Кет.
- Хаха. Невъзможно е . Зайче , наистина ревнуваш , нали?
- Истина е . Убила е трима души и може би следващия си ти. - каза му Стейси.
- Това ли е отплатата за спасяването на живота ти? - попита ме Мат.
- Когато те търсих да ти благодаря тебе никъде те нямаше . Сега искам да те защитя по някакъв начин , а ти си мислиш , че ревнувам . - започнах да му се карам.
- Не е възможно Кет да е убила някой. - каза остро той.
- Ами , ако е? - попитах го - Какво ще направиш тогава?
- Нищо , защото тя не е наранила никой.
- Щом си толкова уверен тогава ме тренирай! - казах , колкото и да не ми се искаше.
STAI LEGGENDO
Търсене на души ( Soulless )
FantasyЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.