Момчето, което държеше Хенри го пусна, а ние започнахме да търсим начин да ги освободим. Всеки път щом пипнех веригите ме удряше ток. Това ме изкара извън релси, тези момчета са страдали толкова много, все още даже не знаем защо им се случва всичко това. Бях на ръба пак да се разрева, но този път от гняв, сетих се за всичко, което стана пред сградата с Мат и реших, че е необходимо да мисля логично и да не се поддавам на емоциите си. Намерих електрическото табло и спрях захранването на цялата сграда, за съжаление и на асансьора. Това обаче ни даде възможност да отвържем момчетата, докато ги освобождавах видях, че част от тях са или с липсващи крайници, или нахапани от плъхове, беше ужасно. Когато отвързахме всички момчета, включих захранването, за да можем да ги качим горе. С Хенри завлякохме три от момчетата в асансьора и се качих в него, а Мат стоеше и ме гледаше злобно от края на стаята, реших, че няма да се поддавам на злобата му отново, чувствах се сякаш историята с Кет се повтаря и отново ме мрази за нещо.
Когато се качих видях, че брат ми и Стейси вече бяха извикали полицай Роджърс, заедно с Алекс, както и един куп линейки, сякаш бяха всички линейки на града да откарат момчетата.
- От тук поемаме ние, г-це Долс! - каза сопнато Алекс.
- Пак заповядай. - отговорих му.
- За какво? - попита ме той сопнато.
- Отново ви свършихме работата. - усмихнах му се.
- Може би е крайно време да спрете да си врете носовете, където не ви е работа! - каза костюмара.
- А може би е време вие да започнете да вършите вашата! - отговорих му с остър тон.
- Ние правим всичко, за да спасим града.
- Да, пиете кафета по цял ден и симулирате дейност. Също така насилвате невинни хора само, за да ги накарате да си признаят за убийства, които не са извършили. Виждам, че си късате задниците от работа.
- Пишлеме като теб не може да ме критикува!
- Тогава как пишлемета като мен намериха момчета, които са ви бяха под носа, а вие не? - отговорих му.
- Внимавай с кого се захващаш.
- Или какво? - попитах
- Лиса! - чух Том зад мен, гледайки ме с поглед, който ми казва да не се занимавам повече.
STAI LEGGENDO
Търсене на души ( Soulless )
FantasyЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.