Глава 7

462 39 1
                                    

Търсех Мат в университета след снощния разговор със Стейс . Той ми беше спасил живота трябваше поне да му благодаря. На таблото в лобито имаше списък с програмата на всички и беше лесно да намеря му намеря залата . Отидох до стаята му , огледах се , но не го видях . Колкото и неприятна компания да е Мат бях длъжна да преживея следващия ни разговор. Чаках го около 20 минути , но той не дойде. Имах работа със Стейси за приготовленията на нейните магийки и не можах да го чакам дълго.

Когато се прибрах в стаята Стейс я беше напълнила със свещи и със странни изсъхнали растения. На пода с някакъв прах беше нарисувала някакъв знак .

- Хей , къде беше? - попита тя като ме видя.

- В университета търсех Мат , но него го нямаше.

- За какво го търси?

- Да му благодаря , че ме спаси. - отговорих й.

- Спокойно , ще го намериш. Живеем е малък град , няма къде да се изгуби.

Хубавата страна на нещата беше , че е пълнолуние и нямаше да чакаме за махането на печата. Умирах от страх . Самата мисъл , че имам способности е стресираща.

- Кажи ми. - каза Стейси - В кой си виждала светлини?

- В Тиша и Кет.

- ТИША?!?!?!

- Да.- казах й

- Колко???

- Една. Когато дойдоха на пижаменото парти я видях.

- А в Кет?

- Три.

- Значи тя трябва да е първата.

- Първата? За кое да е първа? - попитах я.

- Първата , която ще убием. Вече е убила трима души . Сигурно следващия е Мат. Трябва да му кажем.

- Няма да ни послуша. Той си мисли , че ревнувам от нея.Пък и наистина е влюбен.

Стана ми кофти. Тиша също е замесена и е убила някой . Как да убия приятелката си ? Невъзможно е ! Напълно невъзможно!! Аз я харесвам , но за да стане човек тя трябва да убива . Стейси няма да се съгласи да я оставим жива . Аз също не искам да живеят такива „хора" сред нас . И Мат ще трябва да се раздели с любовта си завинаги . Непоносим е , но ми е мъчно за него . Трябва да опитаме да го вразумим и да я остави , но любовта му към нея няма да изчезне внезапно и тя пак може да го убие . Ще му върна услугата и ще го спася . После ще насоча вниманието си към Дерек. Мамка му ДЕРЕК...имаме среща.

Търсене на души ( Soulless )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang