Колкото и да бях против идеята да ходим в Мат , все пак в 18:00 часа се качихме в колата и тръгнахме. Пътя , който беше 5 минути и сигурно за този град беше голямо разстояние , примина в мълчание . Стейси спря колата пред една къща и слезе уверено . Минахме по алеята , определено градината се нуждаеше от цветя и поливане.Стигнахме до вратата и сърцето ми заби като лудо . Отново онзи гняв . Стейси звънна на звънеца и зачакахме . Не след дълго Мат отвори вратата.
- Какво води плодовото зайче при мен? - попита с мазна усмивка.
- Трябва да поговорим! - каза настоятелно Стейси. Аз си държах езика зад зъбите , за да не се разкрещя пак.
- Влезте. - каза Мат и се отдръпна от вратата.
Когато влязохме се очудих от уюта на дома му . Дървен под , запалена камина , старинно изглеждащи мебели и картини на животни по стените . Добавете романтична музика и свещи и ще се превърне в идеално място за романтична среща.
- За какво искате да говорим ? - попита ни той.
- Знаем , че водиш самостоятелно разследване след смъртта на Тревър . Искаме да знаем до къде си стигнал. - каза Стейси невероятно съсредоточена.
- Защо ви е да знаете? - дразнещото момче вдигна веждата си .
- Защото решихме да помогнем на Уил. - отговорих му , преглъщайки гнева си.
- Е, щом искате да се набутате в тази история и скоро да ви намерят в някоя канавка. Кой съм аз ,че да се противя?
- Казвай! - заповядах му и едва си спрях удара , който исках да му запратя.
- Ууу...някой си извади ноктите. - каза той иронично -Това , което намерих не е особено полезна информация. След дълги , безсънни нощи стигнах до заключението , че изчезвания има още от 1927 година . Стигнах и до заключението , че тъмните кръгове около очите развалят перфектното ми лице.
- И? - подкани го Стейси.
- Първите случаи са на деца - продължи той - които така и не били обявени за изчезнали. От 1927 година до сега има около 20 случая на изчезнали хора , които са обявени за издирване. Поне аз знам за 20 може да са много повече . Странното е - няма намерени тела . Случая с Тревър и другите 2 момчета е първия , в който намират тела.
- Да , но по телата няма следи - казах - няма хора , които не оставят следи.
- Плодчето е наблюдателно , точно за това си мисля , че не човек е извършил престъпленията. - каза Мат подпрян до камината.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Търсене на души ( Soulless )
FantasiaЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.