Явно това , че името на майка ми беше там е някакво съвпадение. Опитах се да се свържа с нея , за да разбера дали има връзка с този град , но тя не вдигна . Колкото и странно да беше се свързах с баща ми.
- Здравей , татко, знам , че си зает . Няма да те бавя. Искам да знам само дали майка има някаква връзка с Дол Таун?
- Не,момичето ми. Не знам да има някаква връзка с този малък град. - каза баща ми .
Това ме успокои. Щеше да е странно ако майки ми беше жива от 1927 година.
- Радвам се . Видях едни списъци и имаше име като нейното. Явно е някакво съвпадение.
- Явно. - каза татко - Съжелявам , лисиче , трябва да тръгвам. Имам дело . Чао
Затвори преди да успея да му отговоря . Даже не го попитах как е. Бях щастлива , че успях да говоря с него. Рейчъл все още беше в стаята с мен .Чу целия разговор.
- Знаеш ли , че имам доведен брат , който е по - готин от Мат? - каза тя с палав поглед.
- Стига! Няма начин да има ПО - красиво момче от него.
- Има. Ще ви запозная , когато се възтановиш. За разлика от Мат той е мил и грижовен. Винаги се грижи за мен. В момента живея в неговата къща . Скара ми се като разбра , че съм в общежитието и ме принуди да се преместя при него.
- Брее...много е мил. - казах. Ако е и толкова красив ще забравя за Мат много бързо.
- В една специалност е с Мат , но едва ли си го виждала . Ходи на работа и не идва често .
- Щом се оправя задължително ще ме запознаеш с него. - усмихнах се .
Стейси влезе в стаята и изчака Рейчъл да замине преди да ми обясни какво са открили . Изглеждаше напрегната и видимо раздранена от присъствието й точно в този момент .
- Какво намерихте? - попитах я като останахме насаме.
- Честно , нищо послезно. Само дето трябва да се пазиш за напред . Ако момчетата продължават да изчезват мисля , че ще се насочат именно към теб.
- Защо? - стреснах се.
- Всички казват , че са търсели нещо преди да изчезнат . Тези , които не са го открили са били убити , но това става преди ти да дойдеш в града . Мисля , че точно ти си това , което те търсят и затова Уил те нападна.
- Но аз нямам нищо , което искат. - възразих.
- Имаш.
- Какво ??
ESTÁS LEYENDO
Търсене на души ( Soulless )
FantasíaЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.