Глава 14

389 33 0
                                    

След убийството на куклите бях потресена от Хенри . Постоянно се страхувах от него , знам че нямаше основание да се страхувам , защото ме спаси , но това , което видях беше потресаващо . Вечер заспивах и сънувах случката . Успяхме да се спасим на косъм , този път късмета беше на наша страна . С Дерек излизахме няколко пъти и започвах да го харесвам все повече . Нямахме много време един за друг и ми беше трудно да съчетавам нещата . Ходенето в университета , тренировките и срещите с него ме натоварваха изключително много . Не знаех колко е трудно да съм студент и донякъде завиждах на брат ми за мозъчните му способности . Не можех ли и аз да съм толкова надарена ? Ученето беше най - малкия ми проблем , не се справях добре с тренировките , нападението ми куцаше , не исках да нараня брат ми или Мат . 

Докато аз мислех за всички тези глупости Стейси и Брад излизаха и се забавляваха . Аз препрочитах дневника на прадядо й надявайки се да намеря нещо ново , но не намерих . Всички се забавляваха , аз сякаш стоях на заден план . Приятелите ми си имаха собствен живот Мелиса и Рейчъл си нямаха идея какво правим и не можех да им кажа нищо , а другите ме изоставяха . Чувствах се сама . Хенри се опитваше да ми помогне да превъзмогна всичко , но неговите усилия бяха напразни , заради страха ми от него . Въпреки всичко се надявах брат ми и Стейси да се харесат . Вярно Брад беше лапе по душа , но и двамата заслужаваха щастие . След поредната им среща започнах да любопитствам .

 - Как мина? - попитах Стейси.

 - Кое?

 - Как кое ? Срещата много ясно . 

 - Емиииии - каза тя и се зачерви - Не знам . Сякаш тъпчем на едно място . 

 - В смисъл? - попитах я . 

 - Почти всеки ден излизаме , но нищо не става . Вярно прекарваме си чудесно , но само си говорим . Не мога да разбера защо той не прави следващата крачка . 

 - Може да се страхува . Знаеш ги мъжете , чакат да им дадеш най - очевидния от най - очевидните знаци , за да направят следващата крачка . Ти намекваш ли му , че вече си готова за следващата стъпка? 

 - Да , намеквам му . Започнах да се обличам по предизвикателно като излизам с него , но освен да събирам чуждите погледи нищо друго не става . 

 - Предизвикателно облекло може да предизвика друга реакция в него , не точно каквато желаеш . - казах аз усмихнато .

Търсене на души ( Soulless )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن