Вечерта чакахме Роджърс. но той закъсня много. Когато Мат се прибра даже не ме погледна, хапна набързо и замина към стаята си. Хенри го обвиняваше много за казаните думи и се държеше все едно Мат не съществува. А тъкмо си мислех, че сме загърбили неразбирателствата.
Всички си легнаха, a аз останах да чакам полицаят. Гледах филми, ядях, пак гледах филми и пак ядях. Не можех да му пиша или да му се обадя, защото се притеснявах, че агентите ни слушат, за това оставих светнат целият долен етаж, за да види, че го чакам. Когато на вратата се почука беше към 2 часа.
- Съжалявам, че се забавих, но до сега ме държаха в участъка! - каза Роджърс и набързо влезе.
Запътихме се към кухнята и ни сипах студено безалкохолно. Роджърс седна и направи една огромна въздишка.
- Имате ли информация за момчето? - попитах го, нетърпелива да разбера .
- За сега работят по версията, че е свързан с предните убийства и може би е успял да избяга.
- Мислите ли че е възможно? - попитах го.
- Да. Но за сега състоянието му е критично и не можем да го разпитаме за повече информация. Докато го карахме към болницата той каза нещо за някаква река. Само предполагам, но са ги държали близко до река. В момента се претърстват реките близо до града. Ако смятате да разследвате бъдете внимателни, агентите са навсякъде. Държат ни далеч от всичко, сякаш сме някакви безделници. За да се добера до каквато и да информация се възползвам от това, че им нося кафе. Междудругото намерихте ли още кукли?
- Не сме. Притеснявам, се че те са зад всичко това. На всичко отгоре и майка ми беше тук, обясняваше ни как идвала нова буря и като се замисля може би бурята може би вече е тук. - отговорих му хващайки се за главата.
- Лиса, ако искаш информация от майка си защо не я помолиш да я каже? - учуди се той.
- Полицай Роджърс, може би не знаете, но майка ми е една от първите кукли, не мисля, че ще предаде своите по този начин, а и ако искаше щеше да ни даде информацията като беше тук.
- Вярвам, че кукла или не тя е загрижена за вас. Може би има начин да я накарате да ви каже какво знае.- съседът ни доизпи чашата с безалкохолното - Тръгвам, не трябва да ме виждат тук. Помисли за това, което казах. Лека.
- Лека....- отговорих му замислена. Може би наистина имаше начин.
Докато се качвах към стаята ми, все още мислейки за начин да накарам майка ми да говори се разминах с Мат. Не ми беше до него, не и след всичко станало, подминах го, влязох в стаята си и този път я заключих за всеки случай ако реши да нахълта отново. Чувствах се ужасно, наистина се надявах, че с него ще можем да се разбирам.
أنت تقرأ
Търсене на души ( Soulless )
خيال (فانتازيا)Лиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.