Трябваше да изгорим тялото на нашия информатор . Горкото момче , можеше да си мълчи , но реши да ни каже и да отнеме сам живота си . Притиснахме го прекалено много . Не мислех , че след като убих нещо такова може да ме шашне , но грешах . Прибрахме се мълчейки и си легнахме . Затваряйки си очите виждах гледката , трябваше ми изключително много време , за да заспя.
Имах изпит следващата седмица и със Стейси решихме да учим заедно в дневната . Брат ми не спря да я притеснява и се изнервих . Сега главния ми приоритет е ученето .
-Моля те , остави я . Имаме доста да учим .- казах на брат ми.
-Защо не излезем ? После ще ви помогна за ученето .
-Не , знам го твоето помагане. - каза Стейси .
-Стига да не е такова каквото заварих ония ден , мисля че няма да имам проблем. - казах им.
-Ние не сме животни , почиваме си от време на време . - тросна ми се Брад.
-Кога е това от време на време ? Като припаднеш от умора ли ?- започвах да се заяждам , но всъщност ми харесваше да го дразня .
-Не , когато му стане лошо. - засмя се Стейси - И е прав . Не сме чак толкова разгонени.
-Моля ви , хора! - чухме Хенри да вика от кухнята - Опитвам се да ям!
-Хайде ! Да се махаме от тук . - усмихнах им се.
-Искаш да излизаме? Нали щеше да учиш? - каза Брад.
-При вида на учебниците ми стана лошо.Трябва да изляза на свеж въздух. - засмях се.
Започнахме да се приготвяме и от кухнята дохвърча Хенри с парче шунка в уста. Започна да ръкомаха , но май никой не схвана тава , което иска да каже.Зачакахме търпеливо да си изяде парчето , за да ни каже онова , което иска .
-Щяхте да ме оставите сам! САМ! Аз оставям ли ви? Не . Аз винаги се грижа за вас , а вие ме изоставяте. - каза Хенри.
-Какво му става?- попитах другите.
-Това е бебешката версия на Хенри. Нещо като депресия , но по вдетенена. - обясми ми брат ми.
Докато бяхме на вън слушахме оплакванията на Хенри , наистина беше като бебе . Постоянно се оплакваше и ми се наложи да го успокоявам. Той се чувстваше самотен поради всички любовни връзки около него и го разбирах .Дори аз завиждах на Брад и Стейси за връзката им .
VOCÊ ESTÁ LENDO
Търсене на души ( Soulless )
FantasiaЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.