Цяла нощ не можах да заспя. Въртяха ми се думите на Мат в главата. Колкото и да исках да ги изтрия от съзнанието си, те ми напомняха колко ме мрази мекотелото всъщност. Като се замисля това можеше да се очаква, рано или късно омразата към мен щеше да надделее над всичко, все пак аз убих приятелката му. Още тогава очаквах нещо такова. Колкото и да се опитвах да мисля за нещо друго или да спя това просто не се случи. Към 4 часа сутринта реших да сляза в кухнята и без това само се въртях в леглото.
Слизайки чух шум идващ от кухнята. И за мое нещастие там беше Мат, беше с рошава коса, гол до кръста, виждах му плочките и мускулестите ръце. Преглътнах силно и си наложих, че видяното изобщо не ме впечатлява. Стиснах юмруци и безмълвно го подминах. Мат ме следеше какво правя с поглед, но и той не каза нищо. Направих си кафе и отидох пред телевизора, надявах се скоро дразнителя да си легне или да се махне, но не. Умишлено или не той беше цар в това да ми прави живота черен. Наистина се чувствах неловко не само заради думите му и изключително секси вида му, но и заради това че бях с къси панталонки, потниче и без сутиен, а погледът му беше вперен в мен и не помръдваше. След известно време не издържах и реших да се кача в стаята си, за да се преоблека. Тъкмо си отворих гардероба, когато някой нахълта в стаята ми. Беше Мат.
- Какво искаш? - попитах го леко ужасена от начина, по който нахълта, сякаш искаш да ме убие.
Той не каза нищо, тръгна да се приближава бавно към мен. В този момент не знаех какво да правя, бях блокирала. Той постави ръката си от лявата страна до лицето ми на вратата на гардероба, тръгнах да се обръщам на другата страна, но той сложи другата си ръка препречвайки пътя ми. Сърцето ми буквално откачи, усетих как всяко мое косъмче настръхна, ококорих очи и просто замръзнах. Мат имаше изключително сериозно изражение, започна да приближава устните към моите свръх бавно. Усещах дъха му по себе си, което ме подлудяваше. Исках да избягам, но същото време исках това да се случи. Точно се бях приготвила психически, че това се случва, когато той се отдръпна.
- Ето за това си най - слабата! - каза и си излезе.
Мамка му!!! Отново му се вързах на номерата. Бях толкова бясна на себе си, че исках да се хвърля от някъде. Изчезнах от къщата преди другите да станат и отидох при Том. Не ми се искаше да обяснявам защо съм ядосана от сутринта, а Брад едва ли би приел станалото с Мат спокойно.
BẠN ĐANG ĐỌC
Търсене на души ( Soulless )
Viễn tưởngЛиса е на пръв поглед обикновено момиче , отивайки в Дол Таун нещата рязко се променят за нея. Още в първия ден в университет Оливър Хигинс тя разбира за поредица неразкрити убийства , които привличат вниманието й и променят живота й завинаги.