Herkese merhaba dostlarım, uzun bir aranın ardından yeni bölüm ile kavuştuk. Başımıza gelmeyen kalmadı, kitabı sildiler bölümü sildiler ve yayınlanmayan iki bölümü sildiler bu yüzden ekstra gecikme oldu çünkü bölümü tekrardan yazdım. Ve hatırlayarak yazmak daha zor oldu, üstelik istediğim gibi olmadı sanırım.
Umarım beğenir ve okurken siz de beğenirsiniz. Yazım yanlışları olabilir, onları sonradan tekrar okuyup düzeltiyorum ballarım.
Lütfen yorum yaparken nokta veya emoji değil de kendi düşüncelerinizi yazın. Yorum sınırı 600 ve oy sınırı 390 olarak belirleyelim.
Medya Atakan aşkım ❤️❤️❤️
Hepinize iyi okumalar, seviliyorsunuz.
..................................................................
ATAKAN'IN AĞZINDAN...
Aile saadetine kavuşmuş yüzümdeki aptal sırıtmayla etrafımı izliyordum. Bir yandan dizime yastığını koyup uzanan Ali, bir yandan tam yanımda çekingen ama bir o kadar masum güzelliğiyle oturan Maya, tam karşımdaki koltukta yüz üstü yatmış uyuklayan abim, çaprazımda gülümseyerek bizi izleyen babam ve annem, uyumsuz ama bir o kadar mutlu, sevgi dolu, huzurlu göründüğümüze emindim.
Yüzümdeki sırıtmayı silmeden anneme doğru döndüğümde yüzündeki hüzünlü ve bir o kadar özlemli olan bakışlarıyla beni inceleyip aptal mutluluğumla mutlu olarak gülümsüyordu. Sanırım bu hayatta her şeyi yaptırabilecek iki kadın vardı; biri annem, diğeri Maya. Bana ilkleri hissettiren bu kadınlar için göze alamayacağım hiçbir şey yoktu. Onlara karşı hissettiğim sevgi, saygı, bağlılık, sadakati belki şu zamana kadar kimseye hissedememiştim.
İçimde yükselen sevgiye engel olmadan yanımda oturan Maya'nın saçlarına dudaklarımı bastırdığımda babam ve annem birbirlerine bakıp gülümseyerek sarılınca aynı gülümsemeyle onları izliyordum. Biyolojik olarak annem ve babam olmasalar da bu büyük evin içinde kendimi hiçbir zaman dışlanmış ve yalnız olduğumu hissetmemiştim. Bu evi bana yuva yapmışlar ve yıkılmış olan dünyamı tamir etmişlerdi.
"Ben, şimdi size şöyle güzel bir kahvaltı hazırlayayım." diyerek ayaklanan annemle Maya'da kalkmak için hareketlendi.
"Ben de size yardım edeyim." annem yerinden kalkan Maya'nın elini tutarak kaşlarını itiraz edercesine kaldırdı.
"Sen şimdi geç, biraz dinlen. İstersen duş al, istersen uyu, ben hallederim." Maya mahçup bir şekilde gülümseyip boynunu yana doğru yatırdığında hafifçe gülümsedim, siktir çok tatlı görünüyordu.
"Olur mu öyle?" annem, bu sanki normal bir soruymuş gibi hızla başını sallayarak
"Olur olur..." dedikten sonra bana doğru döndü. "Sen Maya'yı çıkart hadi yukarı, dinlensin." Maya itiraz etmek için konuşacağı sırada annem "İtiraz istemem." dedi. Dizimde yatan Ali, Maya'ya bakarak baştan aşağı süzdü.
"Tamam tamam, ailenin en iyi gelini sensin." dediğinde her ne kadar sesli bir şekilde gülsem de Maya'nın utandığını biliyordum. Ali'nin kafasına yavaşça vurup yerimden kalkarak Maya'nın omzuna kolumu attım. Beraber merdivenlere doğru yürürken başımı başının üstüne yaslayıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİMDEN +18
Ficção AdolescenteKolundan tutup kendime doğru çekmeye çalıştım. Yerinden bile oynamadığında nefesimi sertçe üfleyerek yerimden doğrulup öpmeye çalıştım. "Öpeceğim ama oradan değil."diyerek gülümseyip ani bir hareketle karnımın üstüne oturarak bileklerimi tuttu. Yat...