Rozdział 24

632 17 1
                                    

Wychodziłam właśnie z uniwersytetu, gdy dostrzegałam że na całej powierzchni chodnika obok budynku leży śnieg .

To dopiero połowa  listopada.
Wsumie znając pogodę to teraz nas zasypie a gdy przyjdzie Wigilia to na dworze będzie z 20 °C .

Kochałam zimę .
Tak naprawdę kochałam ją ze względu na święta .
To wtedy w moim domu rodzinnym był tak wielki haos z powodu tego że święta są wyprawianie zawsze u nas .

Dlaczego ?
Mój tata jest najstarszy z rodzeństwa .
Co za tym idzie ma najstarsze dzieci , które pomagają w przygotowaniach .

A tak naprawdę to wygląda to tak że moja babcia przyjeżdża tydzień przed i pogania moich rodziców.

Gdy weszłam do mieszkania , odrazu zdjęłam buty na dość wysokim obcasie . Mieliśmy dziś coś tego typu jak dzień galowy .

Nienawidziłam obcasów , ale dziś postanowiłam że je założe .
Raz na jakiś czas trzeba .

Przebrałam się w za dużą koszulkę i dresy z Nike oraz postanowiłam odgrzać sobie makaron z pesto z wczoraj . Nastawiłam wodę na herbatę i chwilę później siedziałam zajadając się podgrzanym w mikrofali makaronem i herbatką z cytryną .

I czego chcieć więcej?

Włączyłam na laptopie jakaś playliste na Spotify .

I teraz wreszcie mogłam odpocząć .

Od kilku tygodni chodziłam cały czas zmęczona .
Powodem tego były nieprzespane noce . Po tym jak zakończyłam swój związek nie potrafiłam normalnie spać .

Było mi tak samotnie .

Brakowało mi go .
Jego głosu .
Jego ślicznych oczu .
Brakowało mi go całego .

Moją chwilę na rozmyślania przerwał dzwonek dochodzący z korytarza .

Wstałam i otworzyłam drzwi , za którymi stał nie kto inny niż sam Szczepan .

- Siema - powiedział i przytulił mnie , wszedł do środka , zdjął buty i pokierował się wprost do salonu .

A ja ?

Zamknęłam zaskoczona drzwi i poszłam za nim .

- Cześć- powiedziałam niedowierzajac - Co ty tutaj robisz ?

- Nie mogę odwiedzić swojej przyjaciółki?

Nie odwiedzałeś mnie prawie 3 tygodnie .

-  Cóż, oczywiście że możesz . Trochę cię nie widziałam - powiedziałam .

- No to czas najwyższy to nadrobić. Odpalaj Netflixa i tyle - powiedział .

A ja nadal w szoku zrobiłam dokładnie to co mi kazał .

Nie zajęłam się filmem tylko wróciłam do rozmyślania.

Byłam pieprzoną idiotką, która myślała tylko o sobie .

Zraniłam go , zraniłam wszystkich .

- Myślisz o nim ? - zapytał Szczepan przyglądając mi się .

- A o kim miałabym myśleć ? - zapytałam .

- Nie rozumiem dlaczego to zrobiłaś

- Myślisz że ja wiem ? Po prostu od kilku tygodni się nam nie układało .
Prowadzimy kompletnie inne życie , on śpiewa , jeździ na koncerty , cały dzień spędza na pisaniu tekstów. A ja ? Uczę się , studiuje i pije herbatę na zasranej kanapie i zastanawiam się co u niego i czy jest szczęśliwy.

- Oboje jesteście w chuj zepsuci . Ale szczerze on też nie może bez ciebie żyć . Może nie powinieniem się wtrącać znów . Ale uwierz jemu też jest ciężko . Wie że połowa winy leży po jego stronie. On nie jest dobrym chłopcem . Ma swoje za uszami . Czasami mu odbije , ale to dobry chłopak , który ma poryte w bani . Nikogo nie bronie . To ty go tak naprawdę zraniłaś i skończyłaś ten związek . Ale winna nie jesteś tylko ty i on też to zrozumie . Tylko potrzebny jest mu czas . Zaufaj mi.  - powiedział - Będę sie już zbierał bo jest po 23 . Trzymaj się i jak coś to pisz . - powiedział i przytulił mnie .

Później słyszałam już tylko trzask drzwi .

Nic już nie zrobiłam .
Tylko postanowiłam się umyć i spróbować zasnąć .

Po tej czynności usłyszałam dźwięk powiadomienia z mojego telefonu.

Od Kruszewska ❤️
- Zobacz Spotify

Co znowu ?
Odpaliłam aplikacje na komputerze w mojej sypialni i położyłam się pod koc .

Mata </3 + :(

Czy ja naprawdę chcę to usłyszeć .

Chyba nic innego mi nie zostało .

,,Złamane serce na pół
Teraz po jednej części mam dla dwóch suk
Posklejasz je, rozklei się i tak
Za parę lat może ukradniesz mi je znów
Ale już nigdy całego , wbiłaś mi szpilkę w całego .

Muszę iść na siłkę, dlatego że ostatni raz jak
Mi suka zrobiła coś złego to była nauka przed

Tym razem , tatuaże mamy wspólne
Twój obrazek malowałem
Dziś go zrzucę w twoją trumnę "

Szybko spojrzałam na mój tatuaż.
Zrobiłam go nie mając pojęcie że taki sam ma Michał .

Kiedyś gdy jeszcze się nie znaliśmy postanowiłam zrobić sobie tatuaż z napisem HWDP

Bo kilka dni wcześniej złapała mnie policja za przekroczenie prędkości .

Tatuaż robiła mi moja koleżanka gdy byłam pod wpływem alkoholu i innych dziwnych substancji.

Miałam go dokładnie tam gdzie Michał , była tylko noga .

On miał ten napis na prawej , a ja na lewej .

Wyłączyłam laptopa .
Nie wiedząc co mam zrobić zarzuciłam na siebie kurtkę i wybiegłam z mieszkania.

Wsiadłam do samochodu i pojechałam w dokładnie znanym mi kierunku.

Na czerwonych światłach wyjęłam telefon z kieszeni kurtki i wybrałam numer.

- Hej Janusz , jesteś w Nobocoto? - zapytałam

I już wtedy wiedziałam co chce zrobić .
Nie tylko on cierpi .

-----------------------------------------------------------

Trochę frustracji

Sorki że rodziały wrzucam tak nie regularnie.

Ale mam ostatnio taki zapierdziel że nie mam nawet chwili dla siebie.

Dziękuję za wyświetlenia
Kocham i całuje
XYZ

Amare?|MATAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz